شهردار شهریار به عیادت خبرنگار مهر رفت
شهردار شهریار به عیادت خبرنگار مهر رفت
شهردار شهریار به همراه بهزاد درخشان رئیس شورای اسلامی این شهر به عیادت «ناصر رمضانی» خبرنگار مهر رفت.

به گزارش شهریاریها ، بهروز کاویانی شهردار و بهزاد درخشان رئیس شورای اسلامی شهر شهریار با حضور در منزل «ناصر رمضانی» خبرنگار مهر، از وی عیادت و از خداوند متعال برای این خبرنگار پرتلاش، آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

شهردار شهریار در این دیدار به نقش ارزنده خبرنگاران اشاره کرد گفت: جامعه خبری و اصحاب رسانه با تعهد، صداقت، آگاهی بخشی و روشنگری به جامعه در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش بسیار مؤثر و کارسازی دارند و آقای رمضانی نیز یکی از خبرنگاران فعالی است، که در این عرصه آثار و قدم‌های ارزشمندی را به یادگار گذاشته‌اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه خبرنگاران منطقه با روحیه و انگیزه خدمت همیشه در کنار مردم و دستگاه‌های خدماتی بوده‌اند و با پیگیری و انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات در جهت توسعه و آبادانی شهر قدم‌های بلندی برداشته‌اند که امیدوارم این مسیر همچنان تداوم یابد.

کاویانی در ادامه مطالبه گری، حق محوری و امانتداری در کنار شجاعت وعلاقه را از ویژگی‌های مهم یک خبرنگار برشمرد و تصریح کرد: فعالیت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در شرایط سخت و دشوار همچون بحران کرونا نمونه‌ای از تلاش جامعه متعهد و پرتلاش خبرنگاران است.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند منان برای خبرنگار مهر گفت: ناصر رمضانی یکی از خبرنگاران پرتلاش و توانمندی است، که با گزارش و اطلاع رسانی‌های جامع خود نقش ارزنده‌ای را در جهت رفع مشکلات و توسعه منطقه داشته‌است.

بهزاد درخشان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان‌های غرب استان تهران خبرنگاران توانمندی دارد که امید است که با اطلاع رسانی دقیق و شفاف ضمن رفع مشکلات، قدم‌های خوبی نیز در جهت توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

بر اساس این گزارش ناصر رمضانی از خبرنگاران به نام خبرگزاری مهر در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد حدود دو سال است، که به بیماری سرطان مبتلا شده و مراحل معالجه را طی می‌کند.