شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب در شهریار
شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب در شهریار

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب به قطر ۴۰ میلی‌متر در رضی‌آباد پایین شهریار خبر داد. شهریاریها؛ بهزاد اسدی از شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب به قطر ۴۰ میلی‌متر در رضی‌آباد پایین واقع در شهرستان شهریار خبر داد و اظهار داشت: […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب به قطر ۴۰ میلی‌متر در رضی‌آباد پایین شهریار خبر داد.

شهریاریها؛ بهزاد اسدی از شناسایی و جمع آوری یک انشعاب غیر مجاز آب به قطر ۴۰ میلی‌متر در رضی‌آباد پایین واقع در شهرستان شهریار خبر داد و اظهار داشت: این انشعاب به طول ۳۰۰ متر در باغ‌های رضی‌آباد پایین برای استفاده غیرمجاز در یک باغ‌ویلا به صورت غیرقانونی نصب شده بود.

اسدی ادامه داد: تبعات انشعاب‌های غیرمجاز موجب هدررفت آب، خسارت به شبکه توزیع آب، بروز شکستگی و حوادث در شبکه و افزایش هزینه‌های مربوط به بازسازی شبکه و انشعاب‌ها می‌شود و در نهایت، تضییع حقوق مشترکان قانونی را در پی دارد.

مدیر امور آبفای شهریار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز و یا شکستگی و هدررفت آب، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع دهند.