شرایط برای تامین آب و برق در شهرک صنعتی شهریار فراهم شده است
شرایط برای تامین آب و برق در شهرک صنعتی شهریار فراهم شده است

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: پروژه شهرک صنعتی سه هزار هکتاری شهریار از طرح‌های بسیار برجسته‌ای است که در حال حاضر عملیات احداث و تکمیل آن در اولویت قرار دارد. سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به موقعیت حساس و استراتژیک شهرستان شهریار در غرب استان […]

ناجیشهریاریها : فرماندار شهریار گفت: پروژه شهرک صنعتی سه هزار هکتاری شهریار از طرح‌های بسیار برجسته‌ای است که در حال حاضر عملیات احداث و تکمیل آن در اولویت قرار دارد.

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به موقعیت حساس و استراتژیک شهرستان شهریار در غرب استان تهران اظهار داشت: منطقه مورد اشاره از توانمندی‌های بالقوه فراوانی برخوردار است که با احداث و بهره برداری از شهرک صنعتی سه هزار هکتاری در این شهرستان استعدادهای موجود با شکوفایی هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

وی افزود: خاک ریزی و خاکبرداری در این پروژه در حال عملیاتی شدن است و با انتقال آب و برق مورد نیاز به این عرصه شرایط برای انجام عملیات ساخت تسهیل می شود.

ناجی بیان کرد: یکی از ضروریات موجود در این طرح معطوف به انتقال صنایع (های تک) می‌شود که به دلیل دغدغه‌های زیست محیطی در خصوص محدوده‌ شعاع لزوم استقلال و راه اندازی آن اجتناب ناپذیر خواهد بود.

فرماندار شهریار یاد آور شد: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی‌های طراحی شده صنایع مورد اشاره در فاز نخست و در محدوده‌ای به وسعت ۴۱۰ هکتار مورد بهره برداری قرار گیرد.