شاهمیری: هیچ دیواری کوتاه‌تر از داوران نیست
شاهمیری: هیچ دیواری کوتاه‌تر از داوران نیست

شهریاریها : محمد شاهمیری درباره دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری تبریز که قضاوت آن را بر عهده داشت، گفت: بازی بسیار سختی بود. تیم بانک سرمایه توان پذیرش شکست را نداشت و در این میان هیچ دیواری کوتاه‌تر از داوران نیست که بتوانند تقصیر شکست را به گردنش بیندازند. وی ادامه داد: تلاش کردم […]

فرهاد شاهمیریشهریاریها : محمد شاهمیری درباره دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری تبریز که قضاوت آن را بر عهده داشت، گفت: بازی بسیار سختی بود. تیم بانک سرمایه توان پذیرش شکست را نداشت و در این میان هیچ دیواری کوتاه‌تر از داوران نیست که بتوانند تقصیر شکست را به گردنش بیندازند.

وی ادامه داد: تلاش کردم در این دیدار طوری قضاوت کنم که حاشیه‌ها زیاد نشود، قبول دارم که اشتباهاتی از سوی تیم داوری وجود داشت، اما قطعاً این اشتباهات تاثیری در نتیجه مسابقه نداشت.

داور بین‌المللی والیبال ایران درباره دعوت شدنش به مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: بسیار خوشحالم که برای دومین بار راهی المپیک می‌شوم. اشتباه از خودم بود وگرنه باید سومین المپیکم را تجربه می‌کردم. در دو سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ بسیار تلاش کردم و خوشحالم که حاصل تلاشم را دیدم.

شاهمیری افزود: بسیار تلاش کردم که به عنوان رنکینگ نخست آسیا راهی مسابقات المپیک شوم. بعد از پایان لیگ برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

وی خاطرنشان کرد: در بین داوران هم همیشه این کری وجود دارد که کدام داور تیمش در المپیک حضور دارد یا نه. امیدوارم تیم ملی ایران با حضور شایسته و قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک بتواند راهی المپیک شود.

داور المپیکی والیبال ایران با بیان اینکه شناخت خوبی از لوزانو دارم، گفت: در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۶ برای تیم‌هایی که لوزانو سرمربی آن بود سوت زده‌ام و اطمینان دارم انتخاب خوبی برای تیم ملی والیبال ایران است.