سید عباس جوهری به عنوان سرپرست معاون سیاسی استاندار تهران منصوب شد
سید عباس جوهری به عنوان سرپرست معاون سیاسی استاندار تهران منصوب شد
تهران- «سید عباس جوهری» طی حکمی از سوی استاندار تهران به عنوان سرپرست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار منصوب شد.

به گزارش شهریاریها ،  با حکم محسن منصوری، استاندار تهران، «سید عباس جوهری» به عنوان سرپرست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌منصوب شد.

متن حکم به این شرح است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران منصوب می‌شوید.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تلاش در جهت تحقق برنامه‌های سیاسی- اجتماعی دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان، گروه‌های مردمی، حلقه‌های میانی و به ویژه جوانان مؤمن، انقلابی و کارآمد با تاکید بر شاخص‌های عدالت محوری، قانون مداری، مردم داری، فساد ستیزی و همچنین برنامه‌ریزی جهت ارتقا مشارکت عمومی و حضور مؤثر مردم شریف استان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی، برگزاری مناسب انتخابات، رسیدگی دقیق به امور تقسیمات کشوری در استان و تدوین طرح‌های جامع با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهم نکات مورد انتظار می‌باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام وظایف قانونی و مأموریت‌های محوله موفق باشید.

گفتنی است از اهم سوابق سیدعباس جوهری در قوه مجریه می‌توان به مشاور استاندار تهران، مشاور استاندار قم، مشاور معاون برنامه ریزی استانداری تهران، فرماندار شهرستان شهریار، مدیرکل جوانان استان‌های تهران و قم، مشاور شهردار قم و شهردار جمکران اشاره کرد.