سید عباس جوهری :افزایش بازرسی‌ها از اصناف شهریار
سید عباس جوهری :افزایش بازرسی‌ها از اصناف شهریار

شهریاریها : سیدعباس جوهری در شهریار اظهار داشت: هر ساله با فرارسیدن ایام نوروز، مردم ایران اقدام به تهیه مایحتاج ضروری خود کرده و در این روزها شاهد افزایش تقاضا برای کالاهای مختلف هستیم. وی تصریح کرد: با توجه به رشد تقاضا و محدود بودن عرضه برخی از کالاها، رشد کاذب قیمت‌ها نیز به چشم […]

جوهریشهریاریها : سیدعباس جوهری در شهریار اظهار داشت: هر ساله با فرارسیدن ایام نوروز، مردم ایران اقدام به تهیه مایحتاج ضروری خود کرده و در این روزها شاهد افزایش تقاضا برای کالاهای مختلف هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد تقاضا و محدود بودن عرضه برخی از کالاها، رشد کاذب قیمت‌ها نیز به چشم می‌خورد که دولت برای مقابله با تورم روزهای پایانی سال تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهریار افزود: در این شهرستان نیز بنا بر دستورات صریح و روشن دولت، اقدام به افزایش اکیپ‌های بازرسی در کرده و از ابتدای اسفند نظارت بر عملکرد اصناف و نحوه قیمت‌گذاری‌ها آغاز شده است.

جوهری گفت: این نظارت‌ها از روز 15 اسفند شدت گرفته و تمام توان خود را برای کنترل قیمت‌ها و مقابله با افراد سودجو به کار خواهیم بست.

فرماندار شهریار با تاکید بر این که در حال حاضر بازار در این شهرستان تحت کنترل است، گفت: مایحتاج ضروری مردم و اقلامی که در ایام نوروز با استقبال بیشتر روبه رو می‌شود، به طور کامل تامین شده است.

وی با اشاره به دایر شدن بازارهای نوروزی گفت: در این بازارها کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به محل‌های تعیین شده، برای خرید نوروز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهریار، با متخلفان به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

جوهری در پایان گفت: در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی در نحوه قیمت گذاری‌ها و یا کم فروشی، ضمن برخورد با صنف متخلف، پرونده به مراجع صالح برای صدور احکام تنبیهی ارائه خواهد شد.