سهم ۲۱ درصدی شهریار در تامین فرآورده های باغی استان تهران
سهم ۲۱ درصدی شهریار در تامین فرآورده های باغی استان تهران

شهریاریها:سید حامد امیر آبادی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار؛ با اشاره به سهم ۲۱ درصدی این شهرستان در تامین فرآوردههای باغی استان تهران اظهار کرد: در همین راستا و برای افزایش بهرهوری مضاعف از تولیدات باغی در این منطقه اقدامات و دستور کارهای ویژهای مد نظر قرار دارد. وی افزود: بهره گیری از نهالهای، اصلاح […]

۳۸۰۱۸۶۹_۱۲۶

شهریاریها:سید حامد امیر آبادی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار؛ با اشاره به سهم ۲۱ درصدی این شهرستان در تامین فرآوردههای باغی استان تهران اظهار کرد: در همین راستا و برای افزایش بهرهوری مضاعف از تولیدات باغی در این منطقه اقدامات و دستور کارهای ویژهای مد نظر قرار دارد.

وی افزود: بهره گیری از نهالهای، اصلاح شده و پایه رویشی در اراضی کشاورزی و باغات راهکارهای اصولی است که با استفاده از آن سطح بهرهوری تا ۴ برابر افزایش مییابد.
رئیس جهاد کشاورزی شهریار عنوان کرد: در این ارتباط و برای ترغیب هر چه بیشتر فعالان این حوزه به بهره گیری از چنین نهالهایی یارانهای ویژه از سوی جهاد کشاورزی پرداخت میشود و تا ۴۰ درصد از هزینههای آن از سوی مجموعه مذکور پرداخت و تامین میشود.
امیر آبادی یادآور شد: با این اوصاف امیدواریم فعالان عرصه باغات و اراضی کشاورزی شهرستان شهریار با عزمی جدی نسبت به کاشت و استفاده از چنین نهالهایی اقدام کنند که به طور یقین با بهرهمندی و ثمرات هر چه بیشتری همراه خواهد بود.