سند ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت شد
سند ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت شد
شهریاریها - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با بیان اینکه سند ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت شد گفت: با هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی، برخورد سخت قضایی خواهدشد.

به گزارش شهریاریها به نقل از پایگاه خبری قوه قضائیه ،حمید عسگری پور،اظهار داشت: با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع تصرف از حریم رودخانه‌های شهرستان شهریار گفت: سند ۵۵۰ هکتار از این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار افزود: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی علاوه بر تسهیل در روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌سازد.

عسگری پور تاکید کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی، واکنش شدید دادستانی شهریار و مجازات متخلفان را به همراه خواهد داشت.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.