سمینار دانش افزایی مدیران و مربیان تیم های فوتبال پایه شهریار
سمینار دانش افزایی مدیران و مربیان تیم های فوتبال پایه شهریار

شهریاریها : سمینار دانش افزایی سرپرستان و مربیان فوتبال پایه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ در این سمینار که با حضور سید احمد ذبیحی فر از مدرسین فوتبال ایران، مسئولین هیئت، مربیان، سرپرستان و پیشکسوتان این رشته و به همت کمیته […]

شهریاریها : سمینار دانش افزایی سرپرستان و مربیان فوتبال پایه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ در این سمینار که با حضور سید احمد ذبیحی فر از مدرسین فوتبال ایران، مسئولین هیئت، مربیان، سرپرستان و پیشکسوتان این رشته و به همت کمیته جوانان هیئت فوتبال تشکیل شد، سیدعلی مروج مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال شهرستان شهریار ضمن ارائه گزارشی از لیگ نونهالان زیر ۱۴ سال گفت: گسترش و کشف بازیکنان نخبه در شهریار را یکی از اولویت های کاری است تا این منطقه بتواند با پتانسیل های موجود بازیکنان با استعداد را به فوتبال کشور معرفی کند.
مسئول کمیته جوانان ادامه داد: هدف مان از برگزاری دوره های آموزشی این است که سطح دانش مربیان و شرکت کنندگان متقاضی را ارزیابی و در راستای ان برنامه های آموزشی را ارائه دهیم.
وی گفت: خوشبختانه مجموعه هیئت فوتبال با برگزاری دوره های آموزشی در بخش آقایان، فعالیت گسترده ای را انجام می دهند که این امر به موفقیت این رشته در آینده کمک بسزایی می کند.
مدرس این کلاس نیر با بیان اینکه شهرستان شهریار از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار و از مناطق فوتبال خیز است، گفت: این شهرستان چندین اردو و بازی دوستانه برگزار کرده است.
سیداحمد ذبیحی فر افزود: داشتن اخلاق خوب و پسندیده در بین مربیان و سرپرستان، شرط اصلی است و باید منش پهلوانی را به بازیکنان آموزش دهند.