بعد از استعفای مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس آنهم پس از حواشی زیادی که صحبت‌های او برای این تیم به وجود آورده و حتی کار او را به عذرخواهی از مردم مازندران کشاند، گزینه‌های زیادی برای نشستن جای وی مطرح شد. جدی ترین گزینه‌ها گرشاسبی و طاهری، مدیران عامل سابق پرسپولیس بودند که خیلی‌ها […]

بعد از استعفای مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس آنهم پس از حواشی زیادی که صحبت‌های او برای این تیم به وجود آورده و حتی کار او را به عذرخواهی از مردم مازندران کشاند، گزینه‌های زیادی برای نشستن جای وی مطرح شد.

جدی ترین گزینه‌ها گرشاسبی و طاهری، مدیران عامل سابق پرسپولیس بودند که خیلی‌ها معتقد بودند در نهایت باشگاه از بین این دو نفر یکی را انتخاب خواهد کرد اما شنیدن گزینه‌ای دیگر به اسم جعفر سمیعی، رئیس حراست وزارت ورزش که حتی احتمال انتخابش بسیار جدی بود، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. خیلی‌ها معتقد بودند قطعا این یک گزینه است و در نهایت یکی بین طاهری و گرشاسبی انتخاب خواهد شد اما بیانیه‌ای هیات مدیره پرسپولیس و اعلام رسمی حمایت آنها از انتخاب جعفر سمیعی خط بطلانی روی همه این احتمالاتی کشید که پیش از انتخاب مدیرعامل جدید مطرح می‌شد.

این انتخاب اما آنقدر عجیب بود که از مجلس خبر می‌رسد که نمایندگان مجلس هم پس از انتخاب سمیعی روز شلوغی را داشته‌اند و آنها هم مثل سایرین از این انتخاب متعجب هستند. در این خصوص شنیده شد که با انتخاب سمیعی، به نمایندگان تلفن‌های زیادی بابت انتخاب سلطانی فر شده که چرا بین گزینه‌های زیاد اقتصادی – ورزشی که معرفی شده‌اند او در نهایت گزینه مدنظر خودش را انتخاب کرده است.

این جمع از نمایندگان که قرار است در جلسه یکشنبه پیش روی خود اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و پرسپولیس را با توجه به قول و قرار گذاشته با هواداران و پیشکسوتان مورد بررسی قرار دهند، حتی این رفتار وزیر ورزش را بی اعتنایی به نمایندگانی می‌دانند که در این چند هفته برای حل مشکل این دو باشگاه رایزنی‌های زیادی داشته اند.

به این شکل به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس که از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس متعجب هستند، جعفر سمیعی را گزینه‌ای مناسب برای هدایت تیمی که این همه هوادار و دل نگران دارد، نمی‌دانند. هوادارانی که با یک ناراحتی هزاران نفر جلوی مجلس یا وزارت ورزش جمع می‌شوند. باید دید با این شرایط و با این موج از اعتراض‌ها که به اشکال مختلف بابت انتخاب سلطانی فر به مجلس ارائه شده در جلسه پیش رو چه صحبت هایی در این خصوص مطرح خواهد شد.