سفر رئیس‌جمهور به شهریار دوباره لغو شد
سفر رئیس‌جمهور به شهریار دوباره لغو شد

شهریاریها : سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس که مقرر شده بود در 24 اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد لغو شد. این دومین بار در این ماه است که سفر حسن روحانی به شهرستان‌های غرب استان تهران لغو می‌شود. نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی امروز در […]

13940127000458_PhotoAشهریاریها : سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس که مقرر شده بود در 24 اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد لغو شد.

این دومین بار در این ماه است که سفر حسن روحانی به شهرستان‌های غرب استان تهران لغو می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به لغو سفر 24 اردبیهشت ماه رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس اظهار کرد: سفر رئیس دولت تدبیر و امید به دلیل تقارن با سالروز شهادت امام هفتم شیعیان، حضرت امام موسی کاظم (ع) به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اعتقادات قوی مردم شهرستان‌های غرب استان تهران بیان کرد: با توجه به احتمال حضور گسترده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مراسم استقبال از روحانی به دلیل حفظ شئونات دینی و اعتقادات مردم خداجوی این مناطق، این سفر به تعویق افتاد.

حسین گروسی در پایان متذکر شد: به احتمال زیاد این سفر به هفته آینده موکول خواهد شد و انتظار از مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس این است که با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی خود از رئیس جمهور استقبال گرمی کنند، چراکه این کار خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و حفظ همدلی و همزبانی میان دولت و ملت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه سفر نخست رئیس‌جمهور به شهرستان‌های غرب استان تهران در نیمه نخست اردیبهشت ماه پیش‌بینی شده بود که به دلیل تقارن سفر وی به استان فارس لغو شد.