محمد حسین مداحی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار منصوب شد
محمد حسین مداحی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار منصوب شد
شهریاریها - "محمد حسین مداحی" به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار منصوب شد.

به گزارش شهریاریها ،آیین معارفه معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شهریار که با حضور نوراله طاهری فرماندار شهریار، معاونین و جمعی از کارکنان فرمانداری برگزار شد از زحمات و تلاش‌های “هادی منجیری” قدردانی و “محمد حسین مداحی” به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار معرفی شد.

در این آیین که با حضور نوراله طاهری فرماندار شهریار، معاونین و جمعی از کارکنان فرمانداری برگزار شد از زحمات و تلاش‌های “هادی منجیری” قدردانی و “محمد حسین مداحی” به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار معرفی شد.

نوراله طاهری در این مراسم با اشاره به شرایط سخت ۲ سال اخیر و عملکرد خوب فرمانداری بویژه در ارتباط با برگزاری انتخابات در سال ۹۸ و سال جاری بویژه مشکلات ناشی از همه گیری بیماری کرونا، از تلاش‌های ارزشمند معاونین، مدیران و کارکنان فرمانداری از جمله آقای منجیری، در مدت تصدی پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، قدردانی کرد.

گفتنی است محمد حسین مداحی از نیروهای جوان  شاغل در فرمانداری شهرستان شهریار است و قبل از این به عنوان ریاست اداره شهری و روستایی مشغول به فعالیت بود.

وی پیش از این رئیس اداره شهری و روستایی ، مدیر فناوری اطلاعات ، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری فرمانداری شهریار بوده است. ‌