سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس معارفه شد
سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس معارفه شد

شهریاریها به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، با حضور ناصر رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تأسیس فردیس در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. در این مراسم «سید ابراهیم کسائیان» رسماً به عنوان «سرپرست فرمانداری فردیس» معارفه شد و […]

فرمانداری هاشهریاریها به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، با حضور ناصر رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تأسیس فردیس در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم «سید ابراهیم کسائیان» رسماً به عنوان «سرپرست فرمانداری فردیس» معارفه شد و حکم خود را از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز دریافت کرد و در رأس هرم فرمانداری ششمین شهرستان استان البرز قرار گرفت.

شایان ذکر است براساس مصوبه هیئت وزیران و به پیشنهاد وزارت کشور «فردیس» در تاریخ 29/3/92 خردادماه بر نقشه تقسیمات کشوری به عنوان ششمین شهرستان، به استان البرز پیوست.

سید ابراهیم کسائیان در حال حاضر فرماندار شهرستان نظرآباد است و با حکم دکتر عربیان استاندار البرز و با حفظ سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان تازه تأسیس فردیس را عهده‌دار شده است.