سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر معرفی شد
سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر معرفی شد

شهریاریها : با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی اکبر ترابی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر منصوب شد. به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی اکبر ترابی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر منصوب شد. در بخشی […]

logo_tehran_1_bشهریاریها : با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی اکبر ترابی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علی اکبر ترابی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: ” نظر به تعهد و تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان” سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر” منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و با بسیج همه امکانات و ظرفیتهای مادی و معنوی و استفاده از توانمندی های منابع انسانی متعهد و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی، در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

پیش از این، مجتبی جانعلی این مسئولیت را برعهده داشته است.

در مراسم تودیع و معارفه مذکور که ظهر امروز برگزار شد، نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشت.