سرنوشت نامعلوم احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه شهریار
سرنوشت نامعلوم احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه شهریار
شهریاریها - نماینده مردم شهریار در مجلس در تذکری گفت: شهردار تهران اجازه ندهد که احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه شهریار به سرنوشت بیمارستان در دست ساخت امام خمینی شهریار دچار شود.

به گزارش شهریاریها ،حسین حق وردی در نشست مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و درود و سلام به روح شهید بهشتی و شهدای قوه قضائیه، گفت: از دولت به جد می خواهم که اجرای رتبه بندی معلمان را بیشتر از این به تاخیر نیندازد و اگر واقعا قصد اجرای این قانون را ندارد صریحا اعلام کند تا مجلس خود چاره جویی کند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس با اشاره به مشکلات بازنشستگان، مطرح کرد: به درخواست ها و مطالبات برحق بازنشستگان توجه عملی بیشتری شود چرا کسورات حقوق بازنشستگان با فاصله زمانی بسیار طولانی به حساب بیمه واریز می شود و برای بازنشستگان ایجاد مشکل می کند؟

وی در ادامه تاکید کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال قبل هنوز پرداخت نشده است، همچنین در لایحه بودجه امسال دولت مکلف شده است تا اضافه کار معلمان را به صورت ماهانه پرداخت کند. در صورتی که اضافه کار معلمان زحمتکش در ماه های اردیبهشت و خرداد هنوز پرداخت نشده است. چرا سازمان برنامه و بودجه به قانون عمل نمی کند.

حق وردی با اشاره به مشکلات مردم در گرفتن تسهیلات بانکی، تاکید کرد: شعبات مختلف بانک ها اگر قصد دادن وام را ندارند آن ها را اسیر نکنند چرا هیچ کس در کشور پاسخگوی تعلل شعبات بانک ها در اعطای وام مردم نیست؟ چرا این همه سخت گیری در موضوع ضمانت وام های خرد اعمال می شود.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات آب شرب حوزه انتخابیه اش، در ادامه افزود: به وضعیت نامناسب آب شرب و قطعی کمبود آب شرب به خصوص قطع شبانه آب در اکثر شهرها و شهرک های غرب استان تهران رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: از شهردار تهران می خواهم اجازه ندهد احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه شهریار به سرنوشت بیمارستان در دست ساخت امام خمینی شهریار دچار شود، گویا قرار است احداث هر پروژه عمرانی در غرب استان تهران چند دهه به طول بیانجامد. وزیر بهداشت به دستور رئیس جمهور در خصوص تجهیز و تکمیل همزمان بیمارستان امام خمینی شهریار عمل کرده و دستورات لازم را صادر کند.

حق وردی ادامه داد: در خصوص رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به شهرستان های غرب استان تهران تذکر می دهم؛ مردم رنج کشیده غرب استان تهران منتظر مشاهده برکات سفر رئیس جمهوری هستند. چرا برخی از اعضای دولت اجرای ناقص حذف ارز ترجیحی را به مجلس نسبت می دهند در حالی که مصوبه مجلس تاکید داشت که اگر دولت ارز ترجیحی را حذف کرد قیمت ها نباید از شهریور 1400 بالاتر برود./