سرقت اینترنتی خانوادگی در غرب استان تهران
سرقت اینترنتی خانوادگی در غرب استان تهران

شهریاریها : رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری یک زن سارق اینترنتی که از حساب خواهرش برداشت غیرمجاز کرده بود خبر داد.  به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تراب نوراللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۵ بهمن خانمی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا اعلام کرد که از طریق […]

نیروی انتظامیشهریاریها : رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری یک زن سارق اینترنتی که از حساب خواهرش برداشت غیرمجاز کرده بود خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تراب نوراللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۵ بهمن خانمی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا اعلام کرد که از طریق بانک متوجه برداشتهای مکرر از حساب بانکی خود شده و پس از بررسی متوجه شده در چندین مرحله از حسابش برداشت اینترنتی انجام گرفته است.

وی افزود: با پیگیریهای فنی، تخصصی و استعلامات مورد نیاز از مراجع مربوط ،در نهایت برداشتهای انجام شده بررسی و مشخص شد سارق اینترنتی خواهر شاکیه بوده که در ابتدا شاکیه با توجه به اطمینان خاطر از خواهر خود از انتساب این اتهام به خواهرش ممانعت کرده بود.

این مسئول عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و احضار متهم، ارائه مستندات و شواهد موجود، متهم به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد که در اوایل سال ۹۱ زمانی که به منزل خواهرش رفته بود در فرصت بدست آمده،کارت عابر بانک را از کیف خواهرش برداشته سپس اقدام به تهیه رمز دوم می کرده و بعد از آن اقدام به برداشت اینترنتی از حساب خواهرش و انتقال به حساب خود و سایر افراد کرده است.

این گزارش می افزاید: متهمه علت این امر را نیاز مالی اعلام داشت و از اقدام خود اظهار ندامت و پشیمانی کرد.