سرشماری کشاورزی در رباط کریم به پایان رسید
سرشماری کشاورزی در رباط کریم به پایان رسید

شهریاریها : فرماندار و مدیر اجرای طرح سرشماری کشاورزی رباط کریم از پایان طرح سرشماری یک هفته زودتر از مهلت مقرر در این شهرستان خبر داد. بیژن سلیمانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارمین طرح سرشماری کشاورزی طی سالجاری با هدف احصای اطلاعات بخش کشاورزی، میزان تولیدات و نیازهای این حوزه در کشور […]

رباطشهریاریها : فرماندار و مدیر اجرای طرح سرشماری کشاورزی رباط کریم از پایان طرح سرشماری یک هفته زودتر از مهلت مقرر در این شهرستان خبر داد.

بیژن سلیمانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارمین طرح سرشماری کشاورزی طی سالجاری با هدف احصای اطلاعات بخش کشاورزی، میزان تولیدات و نیازهای این حوزه در کشور صورت گرفت تا آماری دقیق و کارآمد در اختیار برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران ملی و منطقه‌ای قرار دهد.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان رباط کریم نیز طرح سرشماری همزمان با سراسر کشور از پنجم مهرماه آغاز شد و با تلاش ماموران سرشماری و همکاری کشاورزان و فعالان این حوزه یک هفته پیش از پایان مهلت قانونی به اتمام رسید.

وی افزود: در این طرح ۶ آمارگیر ماهر و ۱۰ نیروی فنی و پشتیبانی فعالیت داشتند که اطلاعات سه شهر، پنج روستا و ۳۱ آبادی و مرزعه این شهرستان را ثبت کردند، در حال حاضر نیز با جمع آوری کامل اطلاعات جامعه هدف، آمارگیری از غائبین و  بازبینی اطلاعات ثبت شده در ستاد سرشماری در حال اجرا است.

فرماندار رباط کریم ضمن قدردانی از تعامل بسیار مطلوب کشاورزان و بهره برداران با عوامل سرشماری افزود: طی این طرح بالغ بر ۱۹ هزار خانوار و مکان در شهرستان آمارگیری شد.

گفتنی است؛ سرشماری عمومی کشاورزی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سه بار در سال های ۶۲، ۷۲ و ۸۲ به اجرا در آمده و امسال نیز از تاریخ ۵ مهر لغایت ۱۸ آبانماه برای چهارمین بار اجرایی در سطح کشور اجرایی شده است.