سردار حسین اشتری ؛ خانواده شهدا تمام سرمایه خود را برای امنیت تقدیم کردند
سردار حسین اشتری ؛ خانواده شهدا تمام سرمایه خود را برای امنیت تقدیم کردند
شهریار- فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید "احمد حبیبی فر" گفت: خانواده این شهید عزیز و گرانقدر، بالاترین و تنها سرمایه خود را برای امنیت کشور تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش شهریاریها ، سردار “حسین اشتری” در دیدار با  خانواده شهید “حبیبی فر” اظهار داشت: میهن اسلامی ما تا شهدای بزرگواری مانند حبیبی فرها دارد که با نثار جان خود در راه تامین و حفظ نظم و امنیت گام بر می دارند، هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت و آرامش آن خدشه وارد کند.

فرمانده ناجا  با تصریح  بر اینکه شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کردند، خاطر نشان کرد: ادامه راه این عزیزان از مهم‌ترین وظایف ما است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا است و این عزیزان  با نثار جان خود اجازه ندادند به امنیت و اقتدار کشور خدشه‌ ای وارد شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهداست که با نثارخون خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند، افزود: بنده سلام شما و سایر خانواده های گرانقدر شهدا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهم رساند.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده معظم کل قوا در دیداری که اخیرا بنده شرف حضور پیدا کردم تاکید کردند که سلام من را به خانواده های شهدا برسانید و از آنها دلجویی کنید.

گفتنی است؛  شهید “احمد حبیبی فر” از ماموران جان بر کف نیروی انتظامی است که امسال و در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.