سردار اصلانی : برگزاری 217 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی
سردار اصلانی : برگزاری 217 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از برگزاری 217 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی در شهرستانهای غرب استان تهران خبر داد. سردار ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از تاریخ 13 لغایت 19 مهرماه جاری برنامه های متعددی از سوی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان […]

aslani-2شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از برگزاری 217 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی در شهرستانهای غرب استان تهران خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از تاریخ 13 لغایت 19 مهرماه جاری برنامه های متعددی از سوی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این حوزه انتظامی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: به این منظور بیش از 217 برنامه در نظر گرفته شده است که از این تعداد 68 برنامه درون سازمانی و مابقی به صورت افتتاحیه و همایشها برگزار می شود.

افتتاح دو کلانتری در شهریار و ملارد

وی برگزاری مراسم صبحگاه مشترک را اولین برنامه این هفته عنوان کرد و گفت: صبح روز شنبه مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با حضور مسئولین استانی، فرمانداران، فرماندهان انتظامی، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین استان و شهرستانها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل ستاد این فرماندهی واقع در شهرستان شهریار برگزار می شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از افتتاح دو کلانتری در نصیرآباد شهریار و اخترآباد ملارد خبر داد و افزود: با تلاشهای صورت گرفته در زمینه ارتقای سطح انتظامی شهرستانهای غرب تهران، سه کلانتری در شهریار و در هر کدام از شهرستانهای قدس، اسلامشهر و پرند یک کلانتری در دست احداث است و طی هفته جاری نیز دو کلانتری واقع در نصیرآباد شهریار و اخترآباد ملارد به بهره برداری خواهند رسید.

شهرک ترافیکی در اندیشه راه اندازی می شود

این مسئول راه اندازی شهرک ترافیکی، مانور خودرویی و موتوری یگانهای انتظامی، همایش همیاران پلیس در فرهنگ یاران و روز بدون حادثه، حضور فرماندهان و مسئولین در دفتر نظارت همگانی، برگزاری مانور موتورسیکلت سواران قانونمند، مسابقه موتور سواری پلیس و مردم با همانگی اداره ورزش و جوانان، افتتاح ساختمان معاونت وظیفه عمومی استان را از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی غرب استان دانست که بخش اعظمی از آنها در محل ستاد فرماندهی واقع در شهرستان شهریار برگزار می شود.

سردار اصلانی متذکر شد: همایش راهوران محله در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد شهر پرند و افتتاحیه ساختمان معاونت وظیفه رباط کریم از دیگر برنامه ها است.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشایی سال تحصیلی و ضرورت آشنایی و تعامل هرچه بیشتر دانش آموزان با پلیس، پیام مهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس قرائت می شود که این برنامه با اجرای حرکات نمایشی توسط یگانهای ویژه همراه خواهد بود، همچنین دیدار با سالمندان آسایشگاه شریف امیریه، همایش پلیس با معتمدین محلی و شرکتهای حفاظتی و مراقبتی، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان وظیفه با مسئولین یگان، استقرار سازمان انتقال خون در ستاد استان و اجرای طرح خون گیری از دیگر برنامه هایی است که در این ایام به اجرا در می آید.

راهپیمایی 100 هزار نفری خانوادگی در شهریار برگزار می شود

بازدید از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بیمارستان روانپزشکی میلاد، غبارروبی گلزار شهدا در امامزاده اسماعیل (ع) شهریار، همایش اصناف( پلیس، امنیت و اصناف) از دیگر برنامه هایی است که فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به آنها اشاره کرد.

این مسئول افزود: در روز جمعه مورخ 19 مهرماه جاری همزمان با روز پایانی هفته نیروی انتظامی نیز راهپیمایی 100 هزار نفری خانوادگی، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی پیش از خطبه ها و حضور مسئولان انتظامی در نماز جمعه و پاسخگویی به مسائل مردم برگزار خواهد شد.

عکس : فرمانداری شهریار