سرانه تخت بیمارستانی در شهریار برای هر 4200 نفر یک تخت بیمارستانی است
سرانه تخت بیمارستانی در شهریار برای هر 4200 نفر یک تخت بیمارستانی است

شهریاریها :اوضاع پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار پس از 20 سال و با 30 درصد پیشرفت ناگوار است. به گزارش شهریاریها به نقل پایگاه اطلاع رسانی حسین گروسی نماینده محترم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی:70 بیمارستان نیمه کاره در کشور وجود دارد که اغلب روند ساخت و ساز آنها متوقف شده و […]

گروسیشهریاریها :اوضاع پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار پس از 20 سال و با 30 درصد پیشرفت ناگوار است.

به گزارش شهریاریها به نقل پایگاه اطلاع رسانی حسین گروسی نماینده محترم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی:70 بیمارستان نیمه کاره در کشور وجود دارد که اغلب روند ساخت و ساز آنها متوقف شده و برخی عمرشان حتی به چند سال نیز می رسد.

براساس این گزارش، وزارت بهداشت و درمان نیز در سال جدید برای تکمیل بیمارستان های نیمه کاره ، سیاست توسعه بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان را با برنامه هایی از قبیل ارائه زمین رایگان جهت ساخت بیمارستان خصوصی و واگذاری چند درصد از اعتبارات بیمارستان سازی در دستور کار قرار داد تا شاید گره کور این موضوع کهنه باز شود.

در لایحه بودجه امسال مقرر شد بیمارستان های با50درصد پیشرفت فیزیکی به صورت بلاعوض به بخش خصوصی واگذار شوند تا تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

براساس این گزارش، حسین گروسی، نماینده شهرستان های شهریار قدس وملارد در مجلس در خصوص روند احداث بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار گفت: در دور سوم سفر دکتر احمدی نژاد به شهرستان شهریار، تکمیل بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار به عنوان پروژه ملی مصوب و در دستور کار قرار گرفته است.

گروسی با اشاره به نبود بیمارستان در شهرستان های اطراف شهریار اظهار داشت: استاندارد سرانه تخت بیمارستانی در کشور یک تخت برای هر 1هزار نفر می باشد ،این مهم در حالی است که این سرانه در شهریار برای هر 4200 نفر یک تخت بیمارستانی است.

وی تصریح کرد: شهریار دارای 3بیمارستان به نام های امام سجاد(ع)، تامین اجتماعی و میلاد است و با توجه به جمعیت بالغ بر 750 هزار نفری این شهرستان و نبود بیمارستان در شهرستان های قدس و ملارد ، بیمارستان های شهرستان شهریار پذیرای بیمارانی هستند که از این شهرستان ها مراجعه می کنند.