سخنرانی معاون رئیس جمهوری در جمع راهپیمایان شهریار
سخنرانی معاون رئیس جمهوری در جمع راهپیمایان شهریار

شهریاریها : سید عباس جوهری در شهریار اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه و مردمی مراسم یوم‌الله 22 بهمن، تمهیدات لازم برای این منظور به طور کامل فراهم شده است. وی تصریح کرد: به فضل الهی امسال نیز مردم مومن و ولایت‌مدار شهریار با حضور گسترده خود بار دیگر با ولی امر خود […]

farj34شهریاریها : سید عباس جوهری در شهریار اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه و مردمی مراسم یوم‌الله 22 بهمن، تمهیدات لازم برای این منظور به طور کامل فراهم شده است.

وی تصریح کرد: به فضل الهی امسال نیز مردم مومن و ولایت‌مدار شهریار با حضور گسترده خود بار دیگر با ولی امر خود تجدید میثاق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تجدید بیعت با رهبری عظیم‌الشان انقلاب، پاسخگویی به توطئه‌های دشمنان خارجی و بالاخره نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران بوده است.

* مردم شهریار آماده حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هستند

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان شهریار افزود: با توجه به افزایش تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران و شرایط حساس داخلی و خارجی حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

جوهری تاکید کرد: مردم ولایی شهرستان شهریار نیز همچون 3 دهه اخیر برای حضور در صحنه و تجدید بیعت با رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آماده هستند و مطمئن هستیم که راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال سخنران اصلی راهپیمایی در این شهرستان بر عهده کدام یک از مسئولان کشوری خواهد بود؟ گفت: طبق روال هر ساله از یکی از مسئولان و مدیران ارشد کشور برای حضور در راهپیمایی شهریار و سخنرانی در جمع آنها دعوت کرده‌ایم.

جوهری افزود: به همین منظور از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون محترم رئیس‌جمهور دعوت کرده‌ایم تا به عنوان سخنران اصلی مراسم در روز 22 بهمن حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده معاون رئیس جمهوری فردا ضمن حضور در جمع راهپیمایان شهریاری، در نهایت در جمع آنها سخنرانی خواهد کرد.

جوهری در پایان تاکید کرد: کسانی که تصور می‌کنند مردم ایران اسلامی دست از خواسته‌ها و آرمان‌های انقلابی خود برداشته‌اند، کافی است که در جمع راهپیمایان سراسر کشور حضور یافته و از نزدیک واقعیت‌ها را درک کنند.