ساعت پخش سریال «ستایش ۲» تغییر می‌کند
ساعت پخش سریال «ستایش ۲» تغییر می‌کند

شهریاریها : «سعید سلطانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: برخورد ناگهانی ستایش و حشمت فردوس در قسمت هجدهم پاسخ به انتظار مخاطبان در تماشای یک اتفاق غافلگیر کننده است. وی ادامه داد: حشمت فردوس مانع رفتن محمد از غرفه می‌شود. محمد گیج و درمانده است. ستایش مستاصل شده و نگران مراسم […]

13910322000393_PhotoAشهریاریها : «سعید سلطانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: برخورد ناگهانی ستایش و حشمت فردوس در قسمت هجدهم پاسخ به انتظار مخاطبان در تماشای یک اتفاق غافلگیر کننده است.

وی ادامه داد: حشمت فردوس مانع رفتن محمد از غرفه می‌شود. محمد گیج و درمانده است. ستایش مستاصل شده و نگران مراسم عقد دخترش نازگل است. او تصمیم می‌گیرد ماجرا را برای محسن، داماد خود تعریف کند تا مراسم عقد به عقب بیافتد.

وی افزود: از هفته گذشته و پخش قسمت هجدهم سریال داستان سیر صعودی به خود گرفت. چرا که چند قسمتی بود که روی خطی افقی حرکت می‌کرد. بیننده در این قسمت‌ها انتظار یک اتفاق ویژه و رویداد مهم را در داستان می‌کشید که خوشبختانه با برخورد ناگهانی ستایش و حشمت فردوس در قسمت قبل به این انتظار او پاسخ داده شد.

سلطانی تصریح کرد: در ایام عادی مجموعه ستایش جمعه شب‌ها ساعت 21 پخش می‌شود ولی در ایام مسابقات جام جهانی ساعت پخش تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال این هفته 23 خرداد سریال ساعت 19 به روی آنتن خواهد رفت و 30 خرداد نیز سریال ساعت 17 پخش می‌شود.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که فیلمنامه آن به قلم سعید مطلبی به رشته تحریر درآمده است. این مجموعه دارای 26 قسمت 50 دقیقه‌ای است و جمعه شب‌ها از ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

ستایش 2 در ادامه سری اول آن داستان شخصیت ستایش و فرزندانش را بعد از گذشت 22 سال روایت می‌کند و مخاطب چالش‌های جدید را پیش روی این خانواده می‌بیند.