سارق مغازه‌های کرج دستگیر شد
سارق مغازه‌های کرج دستگیر شد

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: فردی که با منحرف کردن حواس کسبه و صاحبان مغازه اقدام به سرقت اجناس داخل مغازه می‌کرد با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد: روز گذشته صاحب یک باب مغازه کیف و کفش‌فروشی با حالتی مضطرب به […]

انتظامیشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: فردی که با منحرف کردن حواس کسبه و صاحبان مغازه اقدام به سرقت اجناس داخل مغازه می‌کرد با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: روز گذشته صاحب یک باب مغازه کیف و کفش‌فروشی با حالتی مضطرب به ماموران گشت کلانتری 16 حصارک مراجعه کرد و گفت که برخی از اجناس مغازه‌اش از سوی زنی به سرقت رفته است؛ بر این اساس پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: ماموران با دریافت مشخصات متهم و گشت‌زنی در خیابان‌ها و معابر اطراف محل سرقت وی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

خیرخواهان اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه کیف و کفش‌فروشی اعتراف کرده و اذعان داشت که با تعبیه یک جیب بزرگ در پشت جلیقه‌ای که در هنگام سرقت به تن می‌کرده است اموال سرقتی را در آن پنهان و پس از پایان سرقت، کالاهای سرقتی را به دوستانش می‌فروخته است.

وی گفت: با تلاش ماموران تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

گفتنی است متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.