ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی در هر محله ضروری است
ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی در هر محله ضروری است

شهریاریها :محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: ساخت و توسعه این گونه مراکز می‌تواند علاوه بر غنی‎سازی بهتر و درست نوجوانان و جوانان برای آنان در فعالیت‌های فرهنگی نیز تأثیرگذار باشد. وی ادامه داد: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم فرهنگ و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده‌اند لذا […]

ملاردشهریاریها :محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: ساخت و توسعه این گونه مراکز می‌تواند علاوه بر غنی‎سازی بهتر و درست نوجوانان و جوانان برای آنان در فعالیت‌های فرهنگی نیز تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم فرهنگ و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده‌اند لذا باید تمهیدات اساسی به منظور مقابله جدی با این تهاجمات را بیندیشیم.

این مسئول با بیان اینکه مساجد بهترین مکان فرهنگی محسوب می‌شوند، افزود: با ساخت و توسعه مساجد علاوه بر ارتقای مکان‌های فرهنگی می‌توانیم در مسیر توسعه امور مذهبی و اعتقادی جوانان نیز پیش برویم.

فرماندار ملارد با تأکید بر اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دسترسی مردم در محلات به مساجد بسیار آسان شود ادامه داد: احداث مساجد در هر محله یکی از راهکارهای اساسی به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر است.

فردی گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غلط غربی‌ها در بین جوانان ما ترویج یابد لذا باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و سوق دادن نسل امروز به مساجد آنان را از این توطئه دشمنان دور سازیم.

وی آگاه‌سازی نسل امروز را نسبت به دسایس دشمنان مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز دشمنان با هر ترفند و حیله‌ای در نظر دارند تا اعتقادات و فرهنگ کشور را مورد ضربه و هجمه خود قرار دهند، لذا با هدف قرار دادن جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

این مسئول تأکید کرد: جوانان از سرمایه‌های مهم کشور محسوب می‌شوند و دشمنان با اشراف به این موضوع می‌خواهند با غلبه بر جوانان فرهنگ غلط خود را در کشور و به ویژه در جوانان جاری و ساری کند.

فردی یکی دیگر از راهکارهای اساسی برای مقابله با این تهدید دشمنان را حضور مبلغان در دانشگاه‌ها و مدارس عنوان کرد و افزود: با اعزام این مبلغان می‌توانیم با نشست‌هایی جوانان را نسبت به اقدامات و دسایس دشمنان آگاه سازیم.

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود بر از ساخت مسجدی در این شهرستان در زمینی به مساحت 600 مترمربع خبر داد و گفت: این مسجد در سه طبقه و دارای شبستان و خانه عالم ساخته می‌شود.