زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان بهارستان ارتقا یابد
زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان بهارستان ارتقا یابد

شهریاریها : محمد طاهری ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: رفع مشکلات و کمبودها در این زمینه یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان باشد. وی ادامه داد: باید تلاش شود تا با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان توسعه مراکز بهداشتی و درمانی را […]

13931111000495_PhotoAشهریاریها : محمد طاهری ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: رفع مشکلات و کمبودها در این زمینه یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان باشد.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان توسعه مراکز بهداشتی و درمانی را در این شهرستان شاهد باشیم.

معاون فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه امنیت غذایی و ارتقای مراکز بهداشتی یکی از مهمترین مطالبات مردم است، افزود: با تلاش مسئولان شبکه بهداشت این شهرستان تاکنون اقدامات بسیار موثری در راستای اعتلای سلامت بهداشت این شهرستان انجام شده است.

طاهری یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به اهداف مورد نظر را تدوین برنامه جامع سلامت عنوان کرد و گفت: برای اینکه این طرح در این شهرستان به درستی اجرایی شود نیازمند تعامل و اهتمام ادارات و ارگان‌های سطح شهرستان هستیم.

وی رسیدن به استانداردهای لازم در این زمینه را نیازمند ایجاد و احداث مراکز بهداشتی دانست و ادامه داد: دستیابی به استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی، دقت و نظارت بر کلرزنی و کلرسنجی آب آشامیدنی، رفع چالش‌های بهداشتی در سطح شهرستان و اجرای دقیق و هوشمندانه مصوبات از مهمترین راهکارهای رسیدن به استانداردها در زمینه بهداشت و درمان است