زندانی فراری و عوامل حمله به خودروی حامل زندانیان دادسرای ملارد دستگیر شدند
زندانی فراری و عوامل حمله به خودروی حامل زندانیان دادسرای ملارد دستگیر شدند

شهریاریها :دادستان ملارد از دستگیری زندانی فراری و هفت نفر از همدستانش که با حمله به خودروی حمل زندانیان در ملارد، وی را فراری داده بودند، خبر داد.  روح الله علی حسین زاده اظهار داشت: یک زندانی به نام  رسول که در زمینه شرارت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشت، از هفت ماه پیش  […]

13910701000565_PhotoAشهریاریها :دادستان ملارد از دستگیری زندانی فراری و هفت نفر از همدستانش که با حمله به خودروی حمل زندانیان در ملارد، وی را فراری داده بودند، خبر داد.

 روح الله علی حسین زاده اظهار داشت: یک زندانی به نام  رسول که در زمینه شرارت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشت، از هفت ماه پیش  دستگیر و به زندان  رجایی شهر کرج منتقل شده بود.

این مسئول عنوان کرد: وز هیجدهم فروردین در پی شکایتی که از این متهم شده بود او برای تحقیقات به مرجع قضایی ملارد انتقال یافت و بعد از ظهر آن روز  با سوار شدن به خودروی حمل زندانیان به زندان باز گردانده شد اما در میانه راه  همدستان وی با ایجاد یک تصادف ساختگی و درگیری با ماموران ،متهم فوق را  از خودروی حمل زندانیان خارج کرده و با سوار کردن به خودروی دیگری و جا گذاشتن یک خودروی پراید در محل حادثه متواری شدند.

دستگیری هفت متهم فرار زندانی در ملارد

وی ادامه داد: در پی فرار این متهم، پرونده قضایی تشکیل شده و با دستور ویژه ای ماموران  اداره آگاهی شهرستان ملارد  به همراه چند گروه  عملیاتی تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری زندانی فراری و همدستان او را آغاز کردند تا سرانجام در پی تجسس های گسترده ماموران  مخفیگاه آنها را شناسایی کردند و بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 21 فرورودین ماه جاری، زندانی فراری همراه دیگر همدستانش که سه زن و چهار مرد بودند، دستگیر شدند.

دادستان ملارد افزود: با تحقیق از متهمان مشخص شد، آنها روز حادثه با اطلاع از این که مرد زندانی به مرجع قضایی منتقل می شود، خودروی حمل زندانیان را تعقیب کرده اند و هنگام بازگشت متهم به زندان در یک محل خلوت و با ایجاد یک تصادف ساختگی  نقشه فراری دادن وی را عملی کرده بودند که سرانجام دستگیر شده و متهم دوباره به زندان بازگشت.

هشدار جدی به مخلان امنیت

حسین زاده از تلاشهای شبانه روزی همکاران قضایی، فرماندهی انتظامی شهرستان و مامورین دلسوز آگاهی ملارد در جریان دستگیری به موقع زندانی فراری و اعضای باندی که  نقشه فراری دادن متهم را عملی کرده بودند، تشکر کرد و ضمن هشدار به افرادی که قانون را زیر پا می گذارند، گفت: مخلان امنیت  جامعه و سلب کنندگان آرامش از مردم آگاه باشند که مراجع قضایی  در صورت ارتکاب بزه از سوی آنها، برخوردی شدید و قاطعانه خواهند داشت.

این مسئول یاد آور شد: قانون گریزان و هنجار شکنان اجتماعی بدانند اگر قانون را زیر پا بگذارند  و دست به چنین اقداماتی بزنند در کمترین زمان ممکن  دستگیر شده و مجازات قانونی سختی در انتظارشان خواهد بود.