زمینهای فوتبال چمن مصنوعی موجود در اسلامشهر غیراستاندارد است
زمینهای فوتبال چمن مصنوعی موجود در اسلامشهر غیراستاندارد است

شهریاریها : مربی پیشکسوت فوتبال اسلامشهر از غیراستاندارد بودن زمینهای فوتبال چمن مصنوعی موجود در این شهرستان خبر داد و خواهان توجه مسئولان به این مهم شد. پرویز علیزمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکثر دانش آموزان در لیگ استانی حضور دارند و به برگزاری مسابقات به صورت کشوری زیاد رغبت نشان نمی […]

متفرقهشهریاریها : مربی پیشکسوت فوتبال اسلامشهر از غیراستاندارد بودن زمینهای فوتبال چمن مصنوعی موجود در این شهرستان خبر داد و خواهان توجه مسئولان به این مهم شد.

پرویز علیزمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکثر دانش آموزان در لیگ استانی حضور دارند و به برگزاری مسابقات به صورت کشوری زیاد رغبت نشان نمی دهند چون به جز هزینه های جاری، بحث تحصیل دانش آموزان برای خانواده ها خیلی مهم است، در حال حاضر لیگ کشوری مسابقات فوتبال نونهالان و نوجوانان خیلی کم فروغ است.

وی از حضور سه بازیکن فوتبال اسلامشهر در نوجوانان استقلال خبر داد و اعلام کرد: فوتبالیستهای اسلامشهری در تیمهای پایه ای بسیار عالی هستند و استعدادهای زیادی در ورزش شهرستان وجود دارد که به دلیل بها ندادن به آنها یا به تیم های تهرانی جذب می شوند و یا برای همیشه ورزش را کنار می گذارند.

علیزمانی یادآور شد: متاسفانه بازیکنان بعد از آموزش های اولیه جذب تیم های تهران می شوند و به تیم هایی مثل استقلال، نفت تهران و سایپا می روند. البته بخشی از این انتقال طبیعی و باعث پیشرفت بازیکن می شود ولی همه که این توانایی را ندارند که هر روز به شهر تهران رفت و آمد داشته باشند. باید امکانات اسلامشهر در زمینه ورزش فوتبال گسترده تر شود تا بتوانیم جوابگوی علاقه مندان این رشته ورزشی باشیم.

بازیکن اسبق تیم اسلامشهر، ضمن گلایه از نبود زمین مناسب برای تمرین فوتبالیستها اعلام کرد: هزینه های تیم داری خیلی بالاست به طور مثال برای شرکت در مسابقات لیگ تهران باید مبلغ 20 میلیون ریال هزینه ورودی پرداخت شود،اگر شهرداری اسلامشهر زمینی با کاربری ورزشی، معرفی کند تا زمین فوتبال استاندارد برای ورزشکاران احداث شود.

وی، زمینهای فوتبال چمن مصنوعی موجود در اسلامشهر را غیراستاندارد برشمرد و گفت: زمین استاندارد و مناسب برای تمرین در این شهرستان وجود ندارد، ورزشگاه سعیدیه یک سال است که تعطیل است و در شهرک قائمیه و واوان زمین چمن مصنوعی وجود دارد که خیلی کوچک است و مناسب برای تمرین نیست.