زمان ۱۵ دقیقه ای حضور پلیس ۱۱۰ در نقاط مرکزی غرب استان تهران
زمان ۱۵ دقیقه ای حضور پلیس ۱۱۰ در نقاط مرکزی غرب استان تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سرعت حضور پلیس در نواحی مرکزی شهرستان های غرب استان تهران ۱۵ دقیقه برآورد شده است. به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص زمان حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه جرائم و درگیری ها در غرب […]

خانچشهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سرعت حضور پلیس در نواحی مرکزی شهرستان های غرب استان تهران ۱۵ دقیقه برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص زمان حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه جرائم و درگیری ها در غرب استان تهران اظهار داشت:به دلیل وسعت منطقه ای شهرستان های غرب استان تهران و بعد مسافت، زمان حضور فوریت های پلیسی در محل های وقوع حادثه، جرم و یا درگیری، نوسان دارد.

وی افزود: با ارزیابی های انجام شده و بصورت میانگین، سرعت حضور پلیس از لحاظ زمانی در نواحی مرکزی شهرستان های غرب استان تهران ۱۵ دقیقه برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد:در مناطق دور افتاده، این زمان به ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش پیدا می کند که به فراخور شرایط منطقه ای، این زمان متغیر است.

سردار خانچرلی گفت:به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی غرب استان تهران در برخی از مناطق، امکان ورود موتور سیکلت وجود ندارد و باید از خودروهای سواری نیروی انتظامی استفاده شود که این امر باعث افزایش میانگین زمانی حضور فوریت های پلیس ۱۱۰ می شود.

وی افزود:هدف گذاری ما در این حوزه، کاهش  معدل زمانی و تسریع حضور پلیس در محل حادثه در میانگین زمانی هفت دقیقه ای است.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران یادآور شد: برنامه ها و تدابیری برای ارتقای تجهیزاتی امکانات و ادوات انتظامی در این منطقه پیش بینی شده که با تحقق آن، هدف گذاری مورد نظر حاصل می شود و سرعت حضور پلیس در اماکن گزارش شده به فوریت های ۱۱۰ بیش از پیش افزایش خواهد یافت.