پ
  • شناسه : 12600
  • 06 دی 1396 - 7:03
  • 409 بازدید

زلزله بامداد امروز چهارشنبه خساراتی به همراه نداشت

زلزله بامداد امروز چهارشنبه خساراتی به همراه نداشت
زلزله بامداد امروز چهارشنبه خساراتی به همراه نداشت

شهریاریها :شهروندان در مواقع زلزله آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی خودداری کنند. به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، زلزله ۴.۲ ریشتری بامداد امروز چهارشنبه ششم دیماه بجز ۴ مصدوم که روانه بیمارستان شهریار شدند هیچگونه […]

شهریاریها :شهروندان در مواقع زلزله آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی خودداری کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، زلزله ۴.۲ ریشتری بامداد امروز چهارشنبه ششم دیماه بجز ۴ مصدوم که روانه بیمارستان شهریار شدند هیچگونه خساراتی به همراه نداشت و شهروندان تهرانی باید آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی خودداری کنند.

گفتنی است زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۵۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه بامداد امروز، چهارشنبه ۶ دی  کرج و ملارد را لرزاند.

مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران مرکز این زلزله را در عمق ۱۲کیلومتری  عمق زمین و کانون زلزله بامداد امروز را استان تهران، شهرستان ملارد در محدوده، پنج کیلومتری  ملارد، ۷کیلومتری مشکین‌دشت و ۴۲ کیلومتری تهران اعلام کرده است.

 ستاد مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که مدارس و ادارات تهران امروز دایر است.

  به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، زلزله بامداد چهارشنبه، تأثیری بر روی گسل‌های پایتخت نداشته است، و هم اکنون اوضاع در پایتخت در شرایط عادی است.

وی گفت، این زلزله از جمله پس‌لرزه‌های زمین‌لرزه ۵.۲ ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز است.

 برپایه آخرین خبرها از زمان وقوع زلزله، درب اماکن ورزشی ورزشگاه‌ها و مصلای تهران به روی مردم باز شد و این اماکن پذیرای مردمی بودند که از منازل خود خارج شده‌ و قصد داشتند  بیرون از خانه سپری کنند.

همچنین،  پس از دقایقی از زلزله تمامی نیروهای امدادی و انتظامی و خدماتی تهران در آمادگی کامل به سر می‌بردند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران نیز اعلام کرد استانهای معین البرز و تهران هم در آماده‌باش کامل بسر می بردند.

 همچنین پلیس فتا به افرادی که قصد داشتند  همچون زمین‌لرزه قبلی با حاشیه‌سازی و ایجاد شایعه آرامش مردم را به خطر بیندازند، هشدار داد و تاکید کرد با آنان برخورد خواهد کرد.

استانداری تهران نیز توصیه کرد: شهروندان آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور، از مردم خواسته است، ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، اخبار حادثه را از رسانه‌های رسمی و معتبر کشور دنبال کنند.

خاطر نشان میگردد، زلزله بامداد امروز ۶ دیماه ۹۶ در غرب تهران بیشتر احساس شده است.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ داده مربوط به گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس‌لرزه زمین‌لرزه هفته گذشته است.

 گفتنی است، حوالی ساعت یک بامداد نیز زلزله خفیفی به قدرت ۱.۵ ریشتر در صفادشت تهران روی داد.

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان 13 فروردین 1403

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان

شهریاریها - مبلغ فطریه بدل از آرد هفتاد (۷۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی صد و هشتاد (۱۸۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و بیست (۱۲۰) هزار تومان تعیین شده است.

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟ 11 فروردین 1403

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟

شهریاریها - جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.