رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس منصوب شد
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس منصوب شد

شهریاریها : محمد نظامیˈ به عنوان اولین رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس منصوب شد و فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد. به گزارش ایرنا، از سال 1388 قدس به شهرستان ارتقا یافت و قبل از آن، اداره راه و شهرسازی شهرستان شهریار مسوولیت فعالیت های عمرانی این منطقه را به عهده […]

qods1شهریاریها : محمد نظامیˈ به عنوان اولین رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس منصوب شد و فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، از سال 1388 قدس به شهرستان ارتقا یافت و قبل از آن، اداره راه و شهرسازی شهرستان شهریار مسوولیت فعالیت های عمرانی این منطقه را به عهده داشت.

فرماندار قدس در آیین معارفه رییس راه و شهرسازی این شهرستان اظهار امیدواری کرد با استقرار این اداره شاهد سرعت گرفتن فعالیت های عمرانی این حوزه باشیم.

 حسن موسویˈ، احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهرستان قدس را از مهمترین ترین طرح هایی ذکر کرد که شتاب بخشی به عملیات اجرایی آن ضروری است.

وی اظهار کرد: ساخت تقاطع غیر همسطح شهرستان قدس از جمله طرح های مهر ماندگار است که با احداث آن بخشی از مشکلات مربوط به ترافیک در این منطقه برطرف می شود.

فرماندار قدس بیان کرد: ورودی و خروجی های فعلی شهر از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند و برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ساخت این مسیرها باید هر چه سریعتر پایان یابد.

وی، اتصال خیابان 30 متری ذاکری و بلوار امامزاده به محور چیتگر را از طرح های ضروری دانست که باید در دستور کار اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس قرار گیرد.
فرماندار قدس با تاکید بر ساماندهی زیرگذر محدوده چیتگر به روستای زرنان و دانش گفت: در زمان حاضر این زیرگذر از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.