ریزش آوار در مرکز بازیافت زباله شیراز
ریزش آوار در مرکز بازیافت زباله شیراز

شهریاریها : رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر ریزش آوار در سایت بازیافت زباله برمشور در جاده شیراز – فسا ۷ کارگر زیر آوار ماندند که تا کنون ۳ نفر توسط امدادگران بیرون کشیده شدند. محمود مظفر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ساعت 11 پیش از ظهر امروز مأموران آتش‌نشانی […]

786177شهریاریها : رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر ریزش آوار در سایت بازیافت زباله برمشور در جاده شیراز – فسا ۷ کارگر زیر آوار ماندند که تا کنون ۳ نفر توسط امدادگران بیرون کشیده شدند.

محمود مظفر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ساعت 11 پیش از ظهر امروز مأموران آتش‌نشانی از آتش سوزی در مرکز بازیافت زباله برمشور در جاده شیراز – فسا قبل از گردنه گل‌چهره باخبر شدند.

وی ادامه داد: ماموران آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام شدند ولی به دلیل ریزش زباله‌های دپو شده به ارتفاع 40 متر 7 کارگر زیر آوار زباله‌ها محبوس می‌شوند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در همین راستا 12 نیروی عملیاتی در قالب 4 تیم به محل اعزام شدند و تا کنون 3 نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند و تلاش نیروهای امدادی به همراه سگ‌های جست و جو و نجات برای نجات جان بقیه افراد ادامه دارد.