مهندس نوبخت : 50 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان بهارستان افتتاح شد
مهندس نوبخت : 50 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان بهارستان افتتاح شد

شهریاریها :  50 پروژه عمرانی و خدماتی صبح امروز با حضور مسئولان، در شهرستان بهارستان افتتاح و بهره برداری شد. نوبخت  فرماندار شهرستان بهارستان در این مراسم اظهار داشت خوشبختانه طی یک سال اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در شهرستان بهارستان بودیم که این امر حاصل تلاش مسئولین این شهرستان می باشد. وی به اهم […]

بهارستانشهریاریها :  50 پروژه عمرانی و خدماتی صبح امروز با حضور مسئولان، در شهرستان بهارستان افتتاح و بهره برداری شد.

نوبخت  فرماندار شهرستان بهارستان در این مراسم اظهار داشت خوشبختانه طی یک سال اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در شهرستان بهارستان بودیم که این امر حاصل تلاش مسئولین این شهرستان می باشد.

وی به اهم پروژه های افتتاح شده اشاره کرد و افزود: این پروژه ها شامل سالن مدیریت بحران چند منظوره، مرکز بهداشتی، پایگاه اورژانس، پروژه های عمرانی شهرداری و دیگر پروژه های عمرانی در مناطق روستایی حریم بخش بوستان است که با حضور محمودی معاون استانداری تهران به بهره برداری رسید.

این مسئول همچنین از احداث شش حلقه چاه،احداث ساختمان امداد آبفای گلستان، افتتاح شبکه فرسوده انشعابات و همچنین اجرای خطوط جمع آوری و انتقال چاه ها و نیز خط انتقال 700 میلی متری نسیم شهر و چاه آب شرب در این شهر خبر داد.

نوبخت در ادامه همچنین به احداث ساختمان مرکزی شهرداری صالحیه، ساختمان اداره گاز، بهره برداری از فاز دوم کمربندی گلستان، کانال سیاه آب درشهر صالحیه، پارک محله ای تاجیک، روشنایی و پیاده روسازی بلوار شهید کشوری، افتتاح پل هوایی مکانیزه در ورودی شهر گلستان و همچنین پل بتونی 10 متری چهارم،ساختمان آتش نشانی سبزدشت،احداث سوله جهت راهنمایی رانندگی بهارستان،کمربندی 45 متری نسیم شهر، روشنایی پایانه حمل و نقل،کانال خیرآباد در نسیم شهر،تجهیز پلی کلینیک، تصفیه آب شرب امامزاده باقر(ع)، انتقال کانال انتقال آب محمدیه به دشت رباط کریم، مرکز بهداشت میمنت آباد از سوی دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی مدرسه شهیدآوینی در شهر گستان اشاره کرد و گفت: تمامی این پروژه ها یکی پسی از دیگری در حال افتتاح و بهره برداری است.