روز ۹ دی لبیک مردم برای دفاع از انقلاب و ولایت بود
روز ۹ دی لبیک مردم برای دفاع از انقلاب و ولایت بود

شهریاریها : حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با شهریاریها در غرب استان تهران ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین پیشوای شیعیان جهان امام جعفرصادق(ع)، هفته وحدت و فرارسیدن ۹ دی‌ ماه، اظهار کرد: از زمانی که نخستین برگ‌های دفتر انقلاب اسلامی ورق خورد، با تکیه‌ بر عنصر بی‌مثال ولایت‌پذیری، […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با شهریاریها در غرب استان تهران ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین پیشوای شیعیان جهان امام جعفرصادق(ع)، هفته وحدت و فرارسیدن ۹ دی‌ ماه، اظهار کرد: از زمانی که نخستین برگ‌های دفتر انقلاب اسلامی ورق خورد، با تکیه‌ بر عنصر بی‌مثال ولایت‌پذیری، بسیج مردمی نه‌تنها در صحنه‌های نبرد نظامی جنگ تحمیلی، بلکه در بسیاری از عرصه‌ها، از جمله اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سازندگی حضور پررنگ و فعال داشت.

وی ادامه داد: در کنار همدلی و ولایت‌پذیری از مقام عظمای ولایت، «بصیرت» عنصری انکار ناپذیر در پیکره‌ فکری این مردم و انقلاب بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ بصیرت، خاص یک‌ زمان مشخص نیست و کشور ما و انقلاب اسلامی، از زمان شکل‌گیری نظام سیاسی مبتنی بر شرع، مورد تهاجم انواع تهدیدها، تحریم‌ها و هجمه‌های خارجی و ستیزه‌جویانه بوده است.

وی ادامه داد: وظیفه‌ مسئولان در حفظ بصیرت، نگاه آگاهانه و نشر پیام‌های مناسبت‌هایی مانند سالروز واقعه حماسی ۹ دی کاملاً مشخص است.

گروسی تصریح کرد: آرمان‌های ملی و مذهبی، مسائلی نیستند که بتوان با نگاه‌ها و گرایش‌های حزبی و رفتارهای دولتی و رقابتی به آنها نگریست و خوشبختانه شاهدیم که تلاش برای فرهنگ‌سازی در حوزه پیام‌های حماسه ۹ دی سال‌ به‌ سال در حال پررنگ‌تر شدن است و در واقع باید گفت که ۹ دی لبیک مردم برای دفاع از انقلاب و ولایت بود و تا همیشه ماندگار بماند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشوری که رهبر دارد و مردمش دنباله‌ رو وی هستند، پیروز خواهد شد، گاهی در کشور مشاهده می‌کنیم که عده‌ای سعی دارند جلوتر از رهبری پیش روند که یقیناً به‌جایی نخواهند رسید.

وی گفت: مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دیده‌بان انقلاب اسلامی هستند و هرگاه انقلاب را با خطر یا تهدیدی مواجه دیده‌اند، هشدارهایی را به ما داده‌اند و اگر امروزه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله مسئله‌ برجام و مذاکرات خارجی، باعزت و اقتدار سخن به میان می‌آوریم، دستاورد صبر و استقامت و همچنین بصیرت مردم در فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله‌ مصوبات اخیر مجلس سنای آمریکا، عنوان کرد: با عنایت به خط‌ مشی‌های مقام معظم رهبری در مسئله‌ برجام و حدود نظارتی مجلس در برنامه جامع اقدام مشترک، نسبت به مصوبه‌ اخیر مجلس سنای آمریکا درباره روادیدهای ایران که مصداق بارز عهدشکنی طرف خارجی است، انتظار می‌رود که اقدام دیپلماتیک لازم در این خصوص توسط دستگاه دیپلماتیک کشور صورت بگیرد.

گروسی تصریح کرد: مجموعه‌ این کارشکنی‌ها و بهانه‌تراشی‌ها، مدت‌ها پیش از طرف ما پیش‌بینی‌شده بود و مجلس سنای آمریکا، تصمیماتی آن‌ چنان دور از اندیشه و پیش‌بینی اتخاذ نکرده است‌.

وی در پایان با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در افزایش بصیرت و نگاه محتاط و آگاهانه‌ مردم، متذکر شد: اگر رسانه‌ها نقش خود را به‌خوبی شناسایی و اجرا کنند، جامعه برای همیشه از ابهامات و هیجانات کاذب مبرا و پاکیزه خواهد بود و بصیرت را کلید واژه‌ متن زندگی اجتماعی مردم و تن‌پوش همیشگی جامعه خواهد کرد.