روزانه ۱۱ هزار نفر برای خرید جریمه غیبت سربازی اقدام می کنند
روزانه ۱۱ هزار نفر برای خرید جریمه غیبت سربازی اقدام می کنند

شهریاریها : جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، از مراجعه روزانه ۱۱ هزارنفر در سراسر کشور برای خرید جریمه غیبت سربازی خبر داد. به گزارش خبر گزاری مهر، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه تاکنون بیشترین ثبت نام کنندگان مربوط به استان تهران هستند، اظهارکرد: از زمان اعلام پیش ثبت نام  خرید جریمه مشمولان غیب […]

انتظامیشهریاریها : جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، از مراجعه روزانه ۱۱ هزارنفر در سراسر کشور برای خرید جریمه غیبت سربازی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری مهر، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه تاکنون بیشترین ثبت نام کنندگان مربوط به استان تهران هستند، اظهارکرد: از زمان اعلام پیش ثبت نام  خرید جریمه مشمولان غیب در سراسر کشور روزانه ۱۱ هزار نفر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مدارک ثبت نام شدگان مورد بررسی و با اطلاعات موجود مورد ارزیابی قرار می گیرد. در واقع راستی آزمایی مدارک با توجه به دستورالعمل‌های موجود پیش بینی و در حال انجام است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان غایب بدون نگرانی اقدام به ثبت نام کنند چرا که دریافت اطلاعات این افراد در راستای تعیین مبلغ جریمه براساس تعداد افرادی است که تمایل به پرداخت آن دارند و همچنین متاهلان و کسانی که دارای فرزند هستند،است همچنین در حال حاضر تمرکز ما  بر تعداد نفراتی است که مراجعه می کنند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: افرادی که پس از ثبت نام  قادر به توانایی پرداخت جریمه نباشند، می توانند انصراف داده و به سربازی برود.