رفع گره های ترافیکی در معابر پرتردد شهریار
رفع گره های ترافیکی در معابر پرتردد شهریار

شهریاریها : سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر جاده ها و معابر اصلی موجود در شهریار با توجه به میزان تردد در آنها، پاسخگوی نیاز ترافیکی شهرستان هستند اما برخی مسائل سطحی و قابل حل منجر به بروز گره ترافیکی در جاده ها شده است. این مسئول عنوان […]

عباس جوهری فرماندار شهریارشهریاریها : سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر جاده ها و معابر اصلی موجود در شهریار با توجه به میزان تردد در آنها، پاسخگوی نیاز ترافیکی شهرستان هستند اما برخی مسائل سطحی و قابل حل منجر به بروز گره ترافیکی در جاده ها شده است.

این مسئول عنوان کرد: از جمله این موارد می توان به معضل ترافیکی در سه راه شهریار اشاره کرد که دلیل اصلی آن نیز جاده فتح است، زمانیکه خودروها از سمت کرج به تهران می آیند وارد لاین کندرو شده که این لاین تنها مسیر اتصال به اتوبان آزادگان است.

وی ادامه داد: این عامل موجب تجمع خودورهای سنگین در این لاین و بروز گره ترافیکی می شود، به همین دلیل خودروها هنگام خروج از شهر با ترافیک صبحگاهی جاده فتح مواجه می شوند.

فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد: در این زمینه مسئولان شهریار با انجام بررسیهای لازم و استفاده از نظر کارشناسان، برنامه هایی بمنظور رفع این معضل در نظر گرفته اند که هم اکنون نیز بخشی از این برنامه ها در دست اجرا است.

جوهری افزود: از جمله اقدامات در دست اجرا، ایجاد جاده فرعی از سعیدآباد به اتوبان آزادگان است که مقرر شده است با همکاری شهرداری منطقه 21 تهران، رفوژهای جاده کندرو حذف شود و با اتصال لاین کندرو و تندرو، عرض خیابان را بیشتر کرده و از بار ترافیکی موجود کاسته شود.