رفع موانع حوزه تولید و راه‌اندازی برخی کارخانه‌ها در شهریار
رفع موانع حوزه تولید و راه‌اندازی برخی کارخانه‌ها در شهریار

شهریاریها : نورالله طاهری ظهر پنج شنبه در همایش روز اصناف که با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مصلحی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، حجت الاسلام شائق امام جمعه شهر وحیدیه، حیدری رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و کسبه در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار […]

شهریاریها : نورالله طاهری ظهر پنج شنبه در همایش روز اصناف که با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مصلحی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، حجت الاسلام شائق امام جمعه شهر وحیدیه، حیدری رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و کسبه در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شده بود اظهار داشت: کسبه باید با تدابیر بازار مشتری هایی که به این سمت روان هستند را نگه داشته و حفظ کنند.

طاهری افزود: اگر اصناف ما با رعایت انصاف و فراهم کردن شرایط بتوانند از این فرصت بهره گیرند بیشتر حوزه های تولید و اشتغال رونق خاصی خواهد گرفت و روز به روز شاهد موفقیت در این زمینه خواهیم بود.

وی ادامه داد: حمایت از تولید و اشتغال رونق کسب و کار را به همراه دارد و با توجه به اینکه خواسته قلبی مقام معظم رهبری، دولت و استانداری محترم نیز بر این امر تاکید دارد در نتیجه مسئولان شهریار با تمام توان از توسعه و افزایش تولید واشتغال حمایت می کنند.

فرماندار شهریار یاد آور شد: در فرمانداری شهریار و با برنامه ریزی های انجام شده حمایت های قاطعی از موانع موجود برای تولید انجام شده و حتی خیلی از کارخانه های تولیدی که غیر فعال شده بود را با پی گیری از طریق استانداری و وزارت خانه و… دوباره فعال و به چرخه تولید و اشتغال باز گشته اند.

وی یاد آور شد: کاسبی و کار با شرایط فعلی بازار سخت است شاید فردی که از بیرون نگاه میکند دید متفاوتی به این حوزه داشته باشد اما با وارد شدن به داخل بازار می توان با چالش های پیش روی این حوزه بیشتر آشنا شدو مشقت ها را به عینه دید.

طاهری بیان داشت: مسئولان و جامعه هم از این بزرگواران که در حوزه های کسب و کار و تولید هستند توقع دارند و باید به آنها خدا قوت گفت لذا کسبه و تولید کنندگان برای به تعادل رسیدن بازار فعلی کشور وظیفه خطیر و سنگینی را به دوش دارند و امیدواریم با همت این عزیزان و حمایت های مسئولان بتوانیم دراین زمینه نیز موفق و پیروز باشیم.

وی تصریح کرد: درصد کمی هم از کسبه ها هستند که دید مردم را نسبت به اصناف بدنام کرده اند و انشاءالله درصد بالا می تواند با رعایت انصاف و احترام به حقوق مشتری این خلاء ناچیز را نیز جبران نماید.