رفع مشکلات مردم رباط کریم مهمترین اولویت فرمانداری است
رفع مشکلات مردم رباط کریم مهمترین اولویت فرمانداری است

شهریاریها : بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جریان ملاقات‌های مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان توسعه و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان است. وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که میزان خدمات در مناطق مختلف این شهرستان یکسان شده و مردم در تمام نقاط از خدمات یکسانی […]

رباطشهریاریها : بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جریان ملاقات‌های مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان توسعه و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که میزان خدمات در مناطق مختلف این شهرستان یکسان شده و مردم در تمام نقاط از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

فرماندار رباط کریم با تأکید بر این که دیدارهای چهره به چهره با مردم سبب می‌شود تا زمینه خدمات‌دهی به مردم بیشتر شود افزود: با این دیدارها علاوه بر آشنا شدن با مشکلات مردم، در رفع معضلات و مشکلات آنها تسریع می‌شود.

وی در این دیدارها که با بیش از 25 نفر از مردم این شهرستان دیدار داشت اظهار امیدواری کرد: که با ادامه این روند بتوانیم گامی مهم را در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم و کاهش مشکلات آنان گام برداریم.

به گفته سلیمان‌پور، اشتغالزایی، ارائه خدمات شهری و توسعه مراکز آموزشی از مهمترین مطالبات مردم در این دیدار بوده است که دستورات لازم داده شد.

در ملاقات امروز روسای ادارات بازرسی فرمانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند.