رصد تخلفات تبلیغاتی داوطلبان در فضای مجازی
رصد تخلفات تبلیغاتی داوطلبان در فضای مجازی
شهریار- فرماندار شهریار با اشاره به رصد کامل تحرکات و تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان شهریار و توصیه به پرهیز از انجام تبلیغات زودهنگام، گفت: کاندیداهای محترم از تخریب سایر رقبا و ارائه وعده‌های واهی پرهیز کنند.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای تامین، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شهریار با داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: به داوطلبان محترم انتخابات شوراهای اسلامی شهر از دو جهت وجود شهامت برای ورود به عرصه انتخابات و همچنین گذر از مجرای بررسی هیئت های اجرایی و نظارت و معرفی به عنوان کاندیدای سالم تایید صلاحیت شده و در معرض انتخاب مردم قرار گرفتن تبریک می گویم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات شهرستان شهریار از بیش از ۶ ماه گذشته، افزود: در این راستا جلسات متعددی برگزار و زحمات و تلاش‌های بسیاری در طول این مدت توسط ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارت صورت گرفت و انتخابات مقوله مهم و سرنوشت سازی است که تاثیر بسزا و مستقیم در تعیین سیاست‌های داخلی و خارجی کشور و روند حرکت رو به جلو جامعه خواهد داشت.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه تبلیغات زودهنگام صحیح نبوده و به نوعی حق الناس محسوب می شود، گفت: عدم رعایت قوانین انتخاباتی توسط ستاد انتخابات و هیئت های مربوطه در حال رصد است و شرایط تبلیغ و فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی را هر کاندیدایی باید بداند.

طاهری با اشاره به مقوله مذموم تخریب رقبای انتخاباتی گفت: دیگر موضوع وعده‌های واهی و بی اساس داوطلبان به مردم است که بایستی در این خصوص دقت شود.

وی خاطرنشان کرد: اشرافیت به قوانین یکی از وظایف اصلی داوطلبان است که داوطلب در این خصوص بایستی پیش از قرار گرفتن در پارلمان شهری به عنوان نماینده مردم از حدود اختیارات و وظایف و اقدامات شورای اطلاع داشته باشد.

فرماندار شهریار در خاتمه تصریح کرد: داوطلبان محترم تا در باقی مانده و به ویژه ایام تبلیغات بایستی با اشرافیت به قوانین و مقررات همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند و ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات و مطالب آنها خواهیم بود.