رباط کریم میزبان مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان استان تهران
رباط کریم میزبان مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان استان تهران

شهریاریها : وزنه‌برداران پیشکسوت استان تهران به منظور شرکت در مسابقات انتخابی کشور در خانه وزنه‌برداری زنده‌یاد جندقی شهرستان رباط کریم به رقابت پرداختند. در این دور از مسابقات که با حضور ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان و همچنین […]

۱۳۹۲۰۶۲۸۰۰۰۰۰۳_PhotoAشهریاریها : وزنه‌برداران پیشکسوت استان تهران به منظور شرکت در مسابقات انتخابی کشور در خانه وزنه‌برداری زنده‌یاد جندقی شهرستان رباط کریم به رقابت پرداختند.

در این دور از مسابقات که با حضور ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان و همچنین اعضای شورای شهر رباط کریم برگزار شد، وزنه‌برداران پیشکسوت استان تهران در هشت وزن به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان رباط کریم در حاشیه این مسابقات در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: این دور از رقابت‌ها بسیار نفس‌گیر برگزار شد و در نهایت در دور نخست کشتی‌گیران در چهار وزن ۵۶، ۶۲، ۶۹ و ۷۷ کیلوگرم به رقابت پرداختند.

جمشید جندقی بیان کرد: در دور بعدی وزن‌های ۸۵، ۹۴، ۱۰۵ و +۱۰۵ کیلوگرم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در دور اول آقایان هوشنگ محمدی، علی سیردانی، محمدرضا کردزاده، امیرحسین جباری، جعفر ذبیحی، محسن دربهشتی، حسین فرخی و اسلام اسکویی توانستند به مرحله انتخابی راه یابند.

جندقی که به‌عنوان قهرمان اسبق ایران و مدال‌آور پیشکسوت در این رشته به شمار می‌رود، ضمن تقدیر از همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رباط کریم در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: ۳۲ نفر در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت دو تیم از شهر تهران و شهرهای توابع به مرحله انتخابی کشور راه خواهند یافت.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از دو قهرمان مدال‌آور جهان و المپیک آقایان علی صادق‌زاده و حامد صلحی‌پور با اهدای لوحی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری رباط کریم تقدیر شد.

در این دور از مسابقات همچنین پیشکسوتان کشور و جهان از جمله محمد نصیری، عبدالله فاطمی، حسن احمدی‌منش، ابوالقاسم ماهی، جمشید جندقی، اعضای کمیته هیئت وزنه‌برداری استان تهران، مدیرکل تربیت‌بدنی شهریار، مسئولین تربیت‌بدنی رباط کریم و جمع کثیری از ورزش دوستان حضور داشتند و این پیکارها با استقبال بی‌نظیر حاضرین در سالن ورزشی آزادگان همراه بود.