راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار “ممنوع”
راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار “ممنوع”
شهریار- فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها در ایام تبلیغات با توجه به وضعیت کرونایی کشور افزود: راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار ممنوع است.

به گزارش شهریاریها ،از ممنوعیت راه‌اندازی هر گونه کارناوال تبلیغاتی انتخاباتی و تجمعات در اماکن مسقف در سطح شهرستان شهریار خبر داد و گفت: رعایت قانون و اخلاق ۲ رکن اساسی و پیش شرط برای تمامی داوطلبان انتخابات به ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت حضور در عرصه انتخاباتی و در معرض رای مردم قرار گرفتن است.

وی افزود: با توجه به بررسی و تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و اعلام ستاد انتخابات کشور، تمامی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ملزم به حرکت در مسیر اعلامی به منظور تبلیغات هستند. راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی ممنوع بوده و با توجه به وضعیت کرونایی کشور رعایت پروتکل‌ها بر همگان واجب است و بایستی تمامی داوطلبان و طرفداران آن‌ها این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: رویکرد فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان شهریار حفظ سلامت عمومی بوده و طی روزهای باقی‌مانده بایستی با مدیریت بیماری و کاهش آمارهای مربوطه مقدمات حضور و مشارکت عمومی و گسترده مردم فراهم شود.

فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کلنگ زنی احداث بزرگترین شهر غذایی خاورمیانه در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی شهید سلیمانی از سال ۹۷ و بدون هیچ پیشرفتی به ما تحویل داده شد که امروز شاهد پیشرفت‌های قابل توجه و ساخت واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد در آن هستیم.

وی افزود: این شهر غذایی به عنوان بزرگترین مجموعه پیش‌بینی شده در خاورمیانه زمینی به مساحت ۱۷ هکتار احداث خواهد شد. این مجموعه ظرفیت تولید سالانه ۹ میلیون تن انواع محصولات غذایی و ظرفیت اشتغالزایی ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دارد که می تواند گام موثری در اشتغالزایی در استان و کشور نیز باشد.