رئیس هئیت اسکیت شهریار از برگزاری جشنواره اسکیت مدارس خبر داد
رئیس هئیت اسکیت شهریار از برگزاری جشنواره اسکیت مدارس خبر داد

شهریاریها : هیات اسکیت شهرستان شهریار در نظر دارد فستیوال بزرگ مدارس را در پیست حجاب  واقع در فاز ۳ اندیشه پشت سینما برگزار نماید،از علاقمندان برای شرکت در این فستیوال دعوت بعمل می آید. تا شاهد حضور گرم شما بزرگواران باشیم. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ شاهین درفشیان رئیس […]

۰۰۰۰skteشهریاریها : هیات اسکیت شهرستان شهریار در نظر دارد فستیوال بزرگ مدارس را در پیست حجاب  واقع در فاز ۳ اندیشه پشت سینما برگزار نماید،از علاقمندان برای شرکت در این فستیوال دعوت بعمل می آید. تا شاهد حضور گرم شما بزرگواران باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ شاهین درفشیان رئیس هئیت اسکیت شهرستان با بیان اینکه این جشنواره استعدیابی با همکاری آموزش و پرورش در تمامی شاخه های اسکیت ( سرعت،نمایشی،اگرسیو،هاکی،رول بال و فری استایل ) برگزار و نفرات برگزیده به مسابقات کشور و کمپ های استعدیابی کشور راه می یابند.

رئیس هئیت اسکیت شهریار خاطر نشان کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته این جشنواره در تاریخ ۴ الی ۶ آبان ماه سال جاری برگزار میشود. روز نخست به دانش آموزان پایه اول ، دوم و سوم اختصاص دارد  روز دوم به دانش آموزان چهارم،پنجم و ششم و روز آخر به دانش آموزان دوره متوسط اول و دوم دبیرستان اختصاص خواهد داشت.

درفشیان جایگاه اسکیت شهرستان شهریار را در کشور خوب ارزیابی کرد و افزود: این هیئت جزو بهترین هیئت های ورزشی استان و کشور در عرصه مسابقات داخلی است به طوری که توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از قطب های مسلم اسکیت کشور تثبیت کند.