رئیس جدید دادگستری شهرستان شهریار معرفی شد
رئیس جدید دادگستری شهرستان شهریار معرفی شد
رضا کمیلی مقدم ریاست دادگستری شهرستان اسلامشهر با حکم رئیس کل دادگستری استان تهران به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان شهریار معرفی و از زحمات ابوالفضل مرادطلب در طول تصدی این سمت تقدیر شد.

به گزارش شهریاریها ،آئین تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان شهریار عصر امروز با حضور قائم مقام دادگستری کل استان تهران، معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری کل استان تهران و مسئولان اداری و قضایی شهرستان در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

در این آئین با حکم حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران رضا کمیلی مقدم ریاست دادگستری شهرستان اسلامشهر به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان شهریار معرفی و از زحمات و تلاش‌های ابوالفضل مرادطلب در دوران تصدی این سمت تقدیر و تجلیل شد.

کاهش ضابطه‌مند جمعیت کیفری در دستور کار دستگاه قضایی/ با جرائم خشن سریع و قاطع برخورد شود

مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری کل استان تهران در این مراسم اظهار داشت: امروز مسئله مهم اعتماد مردمی و اهمیت ارتقا آن است و امروز تمام اهتمام ما بایستی در این مسئله به ویژه در دستگاه قضایی متمرکز شود و جامعه هدف از اجرای فرآیندهای قضایی راضی باشند.

وی افزود: امروز مردم به معنای واقعی به دنبال شفافیت و تجلی عدالت و تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب در تمامی قوا و دستگاه‌ها هستند.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران بیان داشت: مطالبه ما از رئیس دادگستری و دادستان شهریار آن است که چرخ تولید در این منطقه بچرخد و شهریار بزرگترین شهرستان استان است که ظرفیت‌های بالایی در آن وجود دارد.

ستایشی با اشاره ماموریت مدیران دستگاه‌های قضایی شهرستان شهریار برای ارتقا مولفه‌های تولیدی و اقتصادی، گفت: بحث نظارت در زندان‌ها و کاهش ضابطه‌مند جمعیت کیفری بایستی به عنوان یکی از مطالبات اصلی ریاست قوه قضاییه به صورت فعال پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول قضایی ادامه داد: مسئولان قضایی بایستی با کسانی که دست به اقدامات مجرمانه ساختارشکنانه، جرائم خشن و برهم زننده امنیت عمومی می‌زنند، بایستی به صورت سریع و قاطع برخورد شود.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و صلح و سازش، تصریح کرد: در مقابل مردم نباید سد ایجاد کنیم بایستی مردم به راحتی به مدیران قضایی دسترسی داشته باشند.