رئیس بنیاد شهید شهریار: ما انتقال دهنده اندیشه‌های شهدا به نسل امروز هستیم
رئیس بنیاد شهید شهریار: ما انتقال دهنده اندیشه‌های شهدا به نسل امروز هستیم

شهریاریها : علی رهنما ظهر امروز در بازدید از فاز 3 گلزار شهدای امام‌زاده اسماعیل شهریار اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی با از خودگذشتگی شجاعانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند. وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری با در دست گرفتن اسلحه و رها […]

76553شهریاریها : علی رهنما ظهر امروز در بازدید از فاز 3 گلزار شهدای امام‌زاده اسماعیل شهریار اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی با از خودگذشتگی شجاعانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری با در دست گرفتن اسلحه و رها کردن کلاس درس و خانواده خود به جبهه‌ها رفته و به نبرد با دشمن پرداختند.

این مسئول گفت: رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور و آرمان‌هایش جان خود را در کف دست گذاشته و جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

رهنما با تأکید بر این که آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام باید همیشه جاودان بماند افزود: برای تحقق این مهم باید این آرمان‌ها را به نسل امروز انتقال دهیم و آنان را موظف بر حفظ این اهداف نماییم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار با بیان این که رزمندگان اسلام با تکیه بر خداوند و اطاعت از رهبری موفق شدند در بسیاری از عملیات‌ها پیروز میدان باشند گفت: نسل امروز الگویی بسیار بزرگ دارند و می‌توانند با الگوبرداری از شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام همانند آنها موفق باشند.

وی گفت: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه رسیده است مرهون از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن اسلحه به جنگ با دشمن پرداختند.

این مسئول افزود: دشمن برای این که بتواند به اهداف خود دست پیدا کند جنگ هشت ساله را راه انداخت اما با رشادت و شجاعت نوجوانان و جوانان ایرانی مواجه گشت و در آخر نیز شکست خورده میدان شد.

رهنما خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن در لباس دیگر به جنگ با کشور‌ آمده لذا باید هوشیار بود و جوانان و نوجوانان را نسبت به این جنگ آگاه کرد.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا نسل امروز نیز باید به مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمنان پرداخته و با شکست آنان بار دیگر اقتدار ایران را به نمایش بگذارند.

رهنما در ادامه با تأکید بر این که باید هر چه سریع‌تر بازسازی گلزار شهدا امامزاده اسماعیل این شهرستان به پایان برسد گفت: هم اکنون روند اجرایی بازسای این طرح مطلوب است و امیدواریم با همت مسئولان زودتر به اتمام برسد.