رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی تهران: هوای شهریار گرم می‌شود
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی تهران: هوای شهریار گرم می‌شود

شهریاریها : محمدمهدی عشقی در غرب استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آب و هوای صبح امروز شهرستان شهریار صاف بود اما در بعد از ظهر آسمان این شهرستان با افزایش ابر همراه بوده و از اوایل امشب وزش باد رخ می‌دهد. وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار بیان […]

we1شهریاریها : محمدمهدی عشقی در غرب استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آب و هوای صبح امروز شهرستان شهریار صاف بود اما در بعد از ظهر آسمان این شهرستان با افزایش ابر همراه بوده و از اوایل امشب وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این شهرستان 41 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 27 درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی فردای شهرستان شهریار پرداخت و تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا هوای شهرستان شهریار صاف خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان شهرستان شهریار بعد از ظهر فردا با افزایش ابر همراه بوده و از اوایل فردا شب وزش باد رخ می‌دهد.

عشقی به پیش‌بینی دمای هوای فردای شهرستان شهریار پرداخت و گفت: فردا بیشینه دما در شهرستان شهریار 42 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما 27 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در روز دوشنبه هفته‌ جاری پرداخت و اظهار کرد: آسمان شهرستان شهریار در صبح روز دوشنبه هفته‌ جاری صاف و در بعد از ظهر این روز با افزایش ابر همراه خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در شامگاه دوشنبه هفته‌ جاری پرداخت و تصریح کرد: آسمان شهرستان شهریار در شامگاه دوشنبه هفته‌ جاری در بعضی مناطق شاهد وزش باد است.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای شهرستان شهریار طی دوشنبه هفته‌ جاری پرداخت و متذکر شد: روز دوشنبه هفته‌ جاری بیش‌ترین دمای هوا در شهرستان شهریار 42 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 26درجه سانتی‌گراد خواهد بود.