دیدار گل محمدی با دکتر جهانگیر درویش سازنده سازه مجموعه ورزشی تختی
دیدار گل محمدی با دکتر جهانگیر درویش سازنده سازه مجموعه ورزشی تختی
در نشست 2 ساعته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با دکتر جهانگیر درویش سازنده سازه مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، جزئیات مهندسی ساخت این مجموعه بزرگ در شرق تهران بازگو شد.

به گزارش شهریاریها ، جهانگیر درویش که از نخبگان کشور محسوب می شود با بیان چگونگی ساخت و تکمیل این مجموعه زیبا از دقت کاری و نوع برنامه ریزی برای اجرای این پروژه منحصربفرد گفت و افزود: این سازه با مرمت و بازسازی، سالیان سال باقی خواهد ماند و حاضرم در مرمت و بازسازی آن با تمام وجود پای کار باشم.
درویش افزود: من این مجموعه را مانند فرزندم می دانم و هر وقت که به این مجموعه پای می گذارم با لذت نگاه کرده و خدا را شکر می کنم که کمک کرد این مجموعه را برای ایرانیان به یادگار بگذارم.
وی با اشاره به ساخت مجموعه هایی همچون ساختمان صدا و سیما گفت: استادیوم مونیخ از طرح مجموعه ورزشی تختی کپی برداری شده و بعد از ساخت این مجموعه ،آن استادیوم ساخته شد.
درویش در بخشی از خاطرات خود از عشق به کار برای ایران گفت وادامه داد: ملک شخصی خود را فروختم تا بتوانم بخشی از هزینه این پروژه را پرداخت کنم و هنوز از سال۱۳۵۲ دستمزد ساخت این پروژه را دریافت نکرده ام که مقرر شد با حمایت وزیر ورزش و جوانان، این دستمزد بعد از ۴۷ سال به بنده پرداخت شود که بعد از دریافت،آن را در امور خیریه صرف خواهم کرد.
جهانگیر درویش با تاکید بر علاقمندی به ساخت پروژه های ورزشی درایران، افزود: بسیار مشتاق هستم در تکمیل فاز دیگر مجموعه ورزشی تختی همکاری لازم را داشته باشم.
در ادامه، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور جهانگیر درویش در اداره کل افزود: حضور چهره های نخبه در جامعه باعث خرسندی و افتخار است وبا دلگرمی باید از وجود چنین افراد شاخصی استقبال و نهایت استفاده را ببریم.
وی تصریح کرد: قطعاً از دانش درویش در ترمیم و تکمیل مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی نهایت بهره برداری را خواهیم برد.
گل محمدی ضمن قول مساعد برای حمایت از جهانگیر درویش، تاکید کرد که هماهنگی در جهت برگزاری چند جلسه مشاوره ای با وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل و استفاده از تجربیات و دانش دکتر درویش و همکارانش را خواهیم داشت.