دیدار معاون سیاسی فرمانداری شهریار با جانبازان بستری دربیمارستان میلاد
دیدار معاون سیاسی فرمانداری شهریار با جانبازان بستری دربیمارستان میلاد
شهریار- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار با حضور در بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار، ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به ایثارگران، با رئیس و کارکنان این مجموعه درمانی گفتکو کرد.

به گزارش شهریاریها ، دکتر هادی منجیلی با حضور در بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار، ضمن دیدار و گفتگو با جانبازان بستری در این مجموعه در نشست مشترکی با رئیس و معاونان این مجموعه درمانی، راه های خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار با قدردانی از خدمات کارکنان نیمارستان میلاد، خدمت به یادگاران دوران دفاع مقدس را یک فرصت الهی برشمرد و گفت:توفیق همراهی و خدمت به این عزیزان اجری بزرگ به همراه دارد.

سالاری رئیس بیمارستان میلادشهریار نیز در این نشست با قدردانی از مجموعه خدمات فرمانداری شهریار در راستای حمایت از جانبازان بستری در بیمارستان گفت: نظام ما مدیون شهدا و ایثارگران است و عزت، امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت ایثارگری و ازخودگذشتگی این عزیزان است.

وی افزود: مجمع خیرین امور ایثارگران بیمارستان میلاد شهریار اتاق فکری با هدف حل مشکلات جامعه هدف ایثارگری این مرکز است و امیدواریم با همفکری و تعامل اعضای محترم  این مجمع بتوانیم به راهکارهای موثر و صحیحی در جهت حل مشکلات و مسائل مربوط به جامعه ایثارگری هدف دست یابیم.