دیدار مسئولین شهر اندیشه با خانواده های شهدای مدافع حرم شهریار
دیدار مسئولین شهر اندیشه با خانواده های شهدای مدافع حرم شهریار

شهریاریها : در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهر اندیشه، با خانواده های معظم شهید محمد آژند و شهید سجاد عفتی واقع در کهنز شهریار، دیدار نمودند. به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری […]

۰۹۵۱۱۵شهریاریها : در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهر اندیشه، با خانواده های معظم شهید محمد آژند و شهید سجاد عفتی واقع در کهنز شهریار، دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروّج امام جمعه اندیشه، عباس شوندی شهردار اندیشه، اعضای شورای اسلامی (علی بدلی، حسین تاجیک)، سرهنگ مکرمی فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، نماینده کلانتری ۱۶ اندیشه، عبدالهی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اندیشه، مهدوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران و عوامل روابط عمومی شهرداری اندیشه، حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، مسئولین در ابتدا با خانواده شهید محمد آژند دیدار نمودند. در آغاز این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهر اندیشه برگزار گردید و سپس در دیداری صمیمی و معنوی، پدر شهید دقایقی را در خصوص نحوه اعزام و شهادت شهید آژند سخن گفت، سپس حجت الاسلام و المسلمین مروّج در مدح امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر (ع)، سرود.

بعد از این دیدار، مسئولان به منزل شهید سجاد عفتی (دیگر شهید مدافع حرم) رفتند و با خانواده و پدر جانباز آن شهید، دیدار نمودند.

شایان ذکر است در پایان بازدید، از این عزیزان با اهدای هدیه تجلیل بعمل آمد.