دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با احمد عبدالوند
دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با احمد عبدالوند

شهریاریها : فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، فرمانده سپاه ناحیه شهریار با حضور در اداره ورزش و جوانان با رئیس و کارکنان دیدار و […]

DSC06151شهریاریها : فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، فرمانده سپاه ناحیه شهریار با حضور در اداره ورزش و جوانان با رئیس و کارکنان دیدار و تبادل نظر کرد.
در این نشست صمیمی،سرهنگ یامینی فرمانده سپاه خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ورزش با سپاه و بسیج برای نیل به اهداف عالیه ورزش شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیز از همکاری سپاه و بسیج تشکر کرد و خواستار اتحاد و یکرنگی به منظور ارتقاء ورزش شهریار و حرکت هر چه بیشتر به سوی سکوهای قهرمانی شد.

به گفته احمد عبدالوند، در این نشست، پیرامون اعزام ورزشکاران به مسابقات و حمایت از آنها، اختصاص مکان برای کانون بسیج ورزشکاران، برگزاری همایش ها و مراسم فرهنگی ورزشی مذهبی در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه فرهنگی ورزشی و … بحث و تبادل نظر شد.