دیدار با خانواده‌های شهیدان و جانبازان در اندیشه
دیدار با خانواده‌های شهیدان و جانبازان در اندیشه

شهریاریها به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر جدید اندیشه، مسئولین این شهر با خانواده‌های معظم شهیدان کارگری و احمدوند و جانباز محمدی‌فر دیدار کردند. در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهر جدید اندیشه، با خانواده‌های معظم […]

۵۱۰۱۵_۱۲۵۶۱۸شهریاریها به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر جدید اندیشه، مسئولین این شهر با خانواده‌های معظم شهیدان کارگری و احمدوند و جانباز محمدی‌فر دیدار کردند.

در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهر جدید اندیشه، با خانواده‌های معظم شهیدان سلمان احمدوند و ابراهیم کارگری و جانباز سرافراز ناصر محمدی‌فر، دیدار داشتند.

بر اساس این گزارش در این دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مروّج امام‌ جمعه اندیشه، عباس شوندی شهردار، علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، و محمد آیینی رئیس شرکت عمران اندیشه و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

گفتنی است در این دیدار، این خانواده‌های گران‌قدر، درخواست‌ها، مسائل و مشکلات خود را به مسئولین انتقال داده تا پس از بررسی در نخستین فرصت رسیدگی و رفع شود.

قابل ذکر است در پایان بازدید از این عزیزان با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.