دکتر هادی افشار به عنوان مدیر ورزش شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
دکتر هادی افشار به عنوان مدیر ورزش شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
طی حکمی هادی افشار قهرمان و مربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان به عنوان رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

به گزارش شهریاریها ، طی حکمی از سوی رضا خلیلی معاون امورعملیات غیرصنعتی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دکتر هادی افشار قهرمان و مربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان به عنوان رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

دکتر هادی افشار دارای مدرک دکتری در رشته تربیت بدنی است  که سابقه مربیگری تیم ملی را سالهای ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در کارنامه دارد و همچنین ۲۵ مدال جهانی، آسیایی و تورنمنت های بین المللی نیز در ویترین افتخارات وی به ثبت رسیده است.

مراسم تکریم رضا قورچیان و معارفه دکتر هادی افشار به عنوان رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران (یکشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸) برگزار شد.

رضا خلیلی، معاون عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در پیشینه تاریخی این شرکت، گفت: شرکت ملی نفت همواره در ورزش سرآمد بوده و باید در ادامه مسیر نیز با برنامه ریزی مدون به تقویت جایگاه این امور اهتمام ورزید.

وی ضمن تقدیر از تلاش های قورچیان در مدت تصدی سمت رئیس ورزش نفت، افزود: امکانات فیزیکی زیادی در ورزش صنعت نفت وجود دارد که باید به بهترین شکل از آن در جهت تقویت جایگاه ورزش و سلامت کارکنان بهره برد.

گزارش تصویری مراسم